ساعت کار موزه ها در ماه رمضان تغییر می نماید

به گزارش مجله آراد، ساعت کاری موزه ها بنابر گفته مدیر اداره کل موزه ها، در ماه مبارک رمضان با یک ساعت کاهش روبرو شده است.

ساعت کار موزه ها در ماه رمضان تغییر می نماید

محمدرضا کارگر ادامه داد: ساعت کاری موزه های زیر نظر سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در ماه مبارک رمضان یک ساعت کاهش خواهد داشت، بنابراین بازدیدنمایندگان از 9 صبح تا 6 بعدازظهر می توانند از موزه های زیر نظر این سازمان تماشا نمایند.

او که سال گذشته صحبت هایی درباره آنالیز احتمال باز بودن بعضی موزه های زیر نظر این سازمان، بعد از افطار و به صورت رندمی مطرح نموده بود، اضافه کرد: این بحث را نیز در کنار صحبت هایی که برای فعال شدن بعضی موزه ها بعد از ماه رمضان آنالیز می گردد، مطرح می کنیم.

وی بعلاوه درباره طرح فعالیت بعضی موزه های استان تهران در شب بیان نمود: این طرح هنوز در دست آنالیز است، اما قرار است برای اجرایی شدن آن در تابستان، این طرح به صورت کامل و به سرعت آنالیز و اعلام نتیجه گردد.

ولی روابط عمومی موزه سینمای ایران اعلام کد که این موزه در شب های ماه رمضان نیز فعالیت خواهد نمود. مجموعه فرهنگی موزه سینمای ایران که یکی از موزه های استان تهران است در ماه مبارک رمضان تا ساعت 2 بامداد، میزبان مردم خواهد بود.

به نقل از روابط عمومی موزه سینمای ایران، با فرارسیدن ماه مبارک رمضان ساعات بازدید از باغ موزه سینما افزایش یافت و مخاطبان می توانند تا ساعت 2 بامداد از امکانات این مجموعه فرهنگی (کافه، غرفه و سینماها) بهره مند شوند.

تالارهای موزه از ساعت 9 تا 18 میزبان علاقمندان به تاریخ سینمای ایران خواهد بود که آخرین زمان فروش بلیت ساعت 17:15 اعلام شده است.

بعلاوه سالن های سینماتوگراف، فردوس و تمدن در روزهای ماه مبارک رمضان، طبق برنامه اکران سینماهای کشور، فیلم های منتخب این ماه را تا ساعت 2 بامداد روی پرده می برند و مخاطبان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت موزه سینما به مراجعه نمایند.

منبع: ایسنا

منبع: همگردی
انتشار: 21 دی 1401 بروزرسانی: 21 دی 1401 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 2315

به "ساعت کار موزه ها در ماه رمضان تغییر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساعت کار موزه ها در ماه رمضان تغییر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید