روایت رسانه بلژیکی از انتقال بیرانوند به آنتورپ، از کار در کارواش تا مهار پنالتی رونالدو

به گزارش مجله آراد، خنک به دنبال بیرانوندی بود که به همراه پرسپولیس 3 بار قهرمان لیگ ایران شده بود و بهترین بازیکن سال لیگ کشورش تبدیل شده بود. البته با این وجود او با پرسپولیس قراردادی 3 ساله داشت که با پرداخت مبلغی می توانست جدا گردد. با این وجود خنک تنها مشتری بیرانوند نبود چون آنتورپ هم برای جذب این گلر وارد عمل شد.

روایت رسانه بلژیکی از انتقال بیرانوند به آنتورپ، از کار در کارواش تا مهار پنالتی رونالدو

یک رسانه بلژیکی درباره فرایند انتقال دروازه بان تیم ملی ایران و عضو باشگاه پرسپولیس به آنتورپ گزارشی ارائه کرد.

به گزارش فارس، سایت sportmagazine بلژیک امروز در گزارشی به انتقال علیرضا بیرانوند، دروازه بان تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه پرسپولیس به باشگاه آنتورپ پرداخت.

این رسانه بلژیکی در این گزارش نوشت: از زمستان گذشته شایعاتی درباره دروازه بان تیم ملی ایران و احتمال انتقالش به خنک و خنت مطرح شد. برای اولین یکی از رسانه های ایران زمستان گذشته از توافق بیرانوند با خنت اطلاع داد. گفته شد مبلغ 700 هزار دلار بند فسخ قرارداد این گلر با پرسپولیس است و خنت آماده پرداخت آن است. به همین خاطر طرفداران فوتبال ایران فهمیدند بیرانوند در این تیم با میلاد محمدی دیگر بازیکن ایرانی همبازی می گردد.

البته این خطای رسانه ایرانی بود چون باشگاه خواستار بیرانوند خنک بود نه خنت. در آن موقع خنک به دنبال گلر بود و تمجید مارک ویلموتس، سرمربی سابق تیم ملی ایران از بیرانوند و تشبیه این گلر به کورتوا توجه ها را به او زیاد کرد.

خنک به دنبال بیرانوندی بود که به همراه پرسپولیس 3 بار قهرمان لیگ ایران شده بود و بهترین بازیکن سال لیگ کشورش تبدیل شده بود. البته با این وجود او با پرسپولیس قراردادی 3 ساله داشت که با پرداخت مبلغی می توانست جدا گردد. با این وجود خنک تنها مشتری بیرانوند نبود چون آنتورپ هم برای جذب این گلر وارد عمل شد.

درحالیکه همه فکر می کردند بیرانوند در ژانویه سوار هواپیما می گردد و تهران را به مقصد بلژیک ترک می نماید تا به خنک ملحق گردد ولی این اتفاق رخ نداد. او حتی در اینستاگرامش از طرفداران پرسپولیس خداحافظی کرد ولی فردا در تمرینات تیمش حضور پیدا کرد. در آن میان مذاکرات تلفنی میان طرفین صورت گرفته بود. خنک مذاکرات خود را با گزینه اولش را تمام کرد و به سراغ جذب بیرانوند آمد. باشگاه پرسپولیس در آن موقع از گلر خود درخواست تا انتها فصل در ترکیب تیم بماند. اما او در آن موقع با باشگاه بلژیکی توافق نموده بود البته نام باشگاه آنتورپ را نیاورد.

بیرانوند روز گذشته در شهر زوانتم فرودآمد. او ماه گذشته کوشش کرد تا از تهران به بلژیک آمد اما پروتکل های بهداشتی به دلیل شیوع ویروس کرونا مانع از این انتقال شد. به همین خاطر او دوشنبه گذشته به بلژیک آمد و اکنون باید در تست های پزشکی شرکت کند تا قراردادش را به صورت رسمی با آنتورپ امضا کند.

او در جام جهانی 2018 با مهار پنالتی رونالدو تیتر یک رسانه های ورزشی جهان شد و عملکرد درخشانش در جام جهانی باعث شد شهرت او در جهان بیشتر گردد. واکنش های دیدنی او در بازی با تیم های ملی اسپانیا و پرتغال مقابل ستارگان عظیم مستطیل سبز باعث شد تا این گلر ایرانی آوازه ای برای خود کسب کند.

نکته جالب دیگر درباره بیرانوند زندگی عجیب و قریبش است که از فقر و تنگدستگی مجبور به کارگری و کار کردن در کارواش می گردد. او وقتی از شهرستان به تهران پایتخت ایران می آید برای امر و معاش در یک کارواش کار می نماید. او برای رسیدن به صندلی کنونی اش کوشش زیادی نموده و به همین خاطر داستان زندگی او را نشریه گاردین انگلیس بازتاب داد.

منبع: عصر ایران
انتشار: 22 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 1245

به "روایت رسانه بلژیکی از انتقال بیرانوند به آنتورپ، از کار در کارواش تا مهار پنالتی رونالدو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روایت رسانه بلژیکی از انتقال بیرانوند به آنتورپ، از کار در کارواش تا مهار پنالتی رونالدو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید