روایتی از بچه ها کار در کن، پامنار

به گزارش مجله آراد، خبرنگاران: فیلم سینمایی کن-پامنار به کارگردانی اشکان درویشی و نویسندگی سیروس همتی جلوی دوربین خواهد رفت.

روایتی از بچه ها کار در کن، پامنار

فیلمبرداری فیلم سینمایی کن-پامنار، اولین اثر سینمایی اشکان درویشی از اوایل مهرماه شروع می گردد و در لوکیشن های شهر تهران ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگاران، فیلمنامه این فیلم به وسیله سیروس همتی نوشته شده و روایتی است از زندگی بچه ها کار در محله های فقیرنشین پایین شهر.

نگارش فیلمنامه کن-پامنار با طرحی از اشکان درویشی خاتمه یافته و به زودی پروانه ساخت آن صادر خواهد شد. بازیگران اصلی این فیلم هم انتخاب شده اند که به زودی معرفی می شوند.

لازم به ذکر است مجری طرح فیلم سینمایی کن-پامنار موسسه نقطه عطف سینما تئاتر با مدیریت شهرام اسدزاده است. موسسه خیریه فرشته های بهشتی هم در فراوری این فیلم همکاری می نماید و قرار است عایدی حاصل از بلیت فروشی را در اختیار نیازمندان قرار بدهد.

بعضی از عوامل کن-پامنار که تا به امروز حضورشان در این پروژه سینمایی قطعی شده است عبارتند از مشاور پروژه: فریبا کوثری، مشاور کارگردان: شاهد احمدلو، مشاور فیلمنامه: پیمان عباسی، نویسنده: سیروس همتی، مجری طرح و مدیر فراوری: شهرام اسدزاده و مشاور رسانه ای: سید حسین رسولی.

منبع: رکنا
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 1927

به "روایتی از بچه ها کار در کن، پامنار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روایتی از بچه ها کار در کن، پامنار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید