رشد چهار برابری پرداخت معوقات کارگری استان مرکزی در اسفند 98

به گزارش مجله آراد، خبرنگاران/مرکزی استاندار مرکزی گفت : علیرغم درگیری استان با بحران کرونا در انتها سال، پرداخت معوقات کارگری در اسفندماه سال 98 نسبت به سال ماقبل آن رشد چهار برابری داشته است.

رشد چهار برابری پرداخت معوقات کارگری استان مرکزی در اسفند 98

سیدعلی آقازاده روز شنبه 27اردیبهشت در شورای مهارت استان مرکزی اظهار کرد: استان مرکزی بنابر آمار اقتصادی اتاق بازرگانی ایران در زمستان سال 98 با شاخص پنج و 42 صدم درصد، رتبه نخست کشور در بهبود فضای کسب و کار را کسب کرده و استان های آذربایجان غربی و قزوین به ترتیب در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفته اند.

وی افزود: این استان در زمستان سال گذشته از نظر کاهش میزان نرخ بیکاری نیز توفیقات خوبی کسب کرده البته از استان مرکزی با داشتن صنایع فعال در بخش های مختلف و زیرساخت های خوب صنعتی و کارآفرینان مجرب و تشکل های پیروز، همین توفیقات انتظار می رود.

استاندار مرکزی بیان نمود: بیشترین فشار تحریم در سال 98 بر کشور و به تبع آن استان وارد شد اما با این شرایط استان عملکرد پیروزی داشته و علیرغم درگیری با بحران کرونا در خاتمه سال، اما پرداخت معوقات کارگری در اسفندماه سال 98 نسبت به سال ماقبل آن رشد چهار برابری داشته است.

آقازاده با بیان اینکه در بعد اقتصادی این پیروزیت ها برای هر استانی خوب و قابل توجه است، افزود: ظرفیت استان مرکزی بسیار خوب است و باید از این ظرفیت در بخش آموزش و مهارت آموزی نیز بیشتر استفاده شود البته تا به امروز استان در این بخش عملکرد خوبی داشته و با وجود حدود سه هزار واحد صنعتی و بیش از 90 هزار کاربر کشاورزی، ظرفیت زیادی را برای برگزاری دوره های آموزشی به کار گرفته است و میتوان امیدوار بود سال جاری یک سال همراه با جهش مهارت و توام با جهش تولید باشد.

وی تاکید کرد: مجموعه استان آمادگی دارد تا در جهت هرآنچه به فضای کسب و کار و آموزش و مهارت شتاب دهد و این موضوع را در سال جهش تولید پررنگ تر کند، همکاری لازم را انجام دهد تا بتوان در این راستا گام های بلندتری برداشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 1131

به "رشد چهار برابری پرداخت معوقات کارگری استان مرکزی در اسفند 98" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشد چهار برابری پرداخت معوقات کارگری استان مرکزی در اسفند 98"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید