علت عدم شروع برنامه های آماده سازی تیم ملی ریکرو

به گزارش مجله آراد، به گزارش خبرنگاران، طی یک ماه گذشته و بعد از بازی های المپیک، فدراسیون تیروکمان برنامه های خود را با برگزاری اردوی تیم ملی کامپوند و آماده سازی این تیم برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا (بنگلادش) پیگیری کرد در حالیکه در رابطه با تیم ملی ریکرو و از سرگیری برنامه های مربوط به این تیم هنوز اقدامی نشده است و تعیین هم نیست این برنامه ها از چه زمان شروع گردد.

علت عدم شروع برنامه های آماده سازی تیم ملی ریکرو

بهزاد پاکزاد سرمربی تیم ملی ریکرو در مصاحبه با خبرنگاران در این زمینه شرح داد و گفت: استراتژی فدراسیون تیروکمان بعد از بازی های المپیک به سمت تمرکز بیشتر روی کامپوند تغییر نموده است تا بستر بیشتر و بهتری برای آماده سازی ملی پوشان این تیم مهیا گردد.

وی موضوع مدال آوری ملی پوشان کامپوند در بازی های آسیایی و مسابقات قهرمانی آسیا را یکی از دلایل این تغییر رویکرد فدراسیون اسم کرد و ادامه داد: در بخش کامپوند روال تقریبا ثابتی از حیث نتیجه گیری و مدال آوری در مسابقات مختلف طی شده است. به همین علت با توجه به در پیش بودن مسابقات قهرمانی آسیا، اردوی آماده سازی این تیم زودتر شروع شد اما در عین حال برای تیم ریکرو هم برنامه هایی مدنظر است که هنوز به مرحله اجرا نرسیده اند.

سرمربی تیم ملی ریکرو تاکید نمود: تصمیم فدراسیون تیروکمان این است که برنامه های بخش ریکرو بعد از اعمال تغییرات موردنظر دنبال گردد. این تغییرات شامل برنامه های تمرینی و اردویی می گردد و حتی ممکن است ترکیب کادر فنی و ملی پوشان را هم شامل گردد. اعمال این تغییرات هم در راستای دستیابی به کیفیت بهتر و نتایج مستمرتر در نظر گرفته شده است.

پاکزاد اظهار داشت: فدراسیون تیروکمان این روزها پیگیر آنالیز تغییرات موردنظر در تیم ریکرو است. قاعدتا تا آن موقع اردویی برای این تیم تشکیل نخواهد شد اما بعد از نهایی شدن، برنامه های آماده سازی را شروع می کنیم.

این مربی در پاسخ به این پرسش که تیم ملی ریکرو در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت خواهد داشت یا تصمیم قبلی مبنی بر عدم اعزام این تیم به قوت خود باقی است؟، گفت: غیبت تیم ملی ریکرو در بنگلاش قطعی نیست. اولویت فدراسیون تیروکمان در رابطه با تیم ریکرو این است که تغییرات موردنظر را آنالیز و اجرایی کند سپس در خصوص اعزام های این تیم تصمیم گیری گردد.

پاکزاد توضیح داد: پرونده رویدادهای قبل بسته شده است اما مهم این است که در رویدادهای بین المللی آینده موفقیت های بهتر و بیشتری به وسیله کمانداران ریکرو به دست بیاید. به همین علت نسبت به اجرای بعضی برنامه های نو پیرامون این تیم تاکید زیادی وجود دارد.

سرمربی تیم ملی ریکرو بعلاوه در خصوص میلاد وزیری و اینکه با توجه به تغییرات موردنظر این ملی پوش و در کل نفراتی که پیش از عضو تیم ملی ریکرو بودند از ترکیب جدا می شوند یا همچنان شانس حضور دارند؟، گفت: احتمال اینکه در ترکیب ملی پوشان تغییر داشته باشیم هم وجود دارد اما موضوع مهم این است که ما در واقع امروز ملی پوشی نداریم. بعد از هر رویداد کار ملی پوشان تمام می گردد و برای رویداد بعد باید با برگزاری مسابقات انتخابی نفرات نو تعیین شوند. فعلا مسابقه انتخابی نداشته ایم که ترکیب تیم ملی تعیین باشد.

پاکزاد بعلاوه در پاسخ به این پرسش که قرار بود عملکرد این کماندار در المپیک موردآنالیز قرار بگیرد اما هنوز نتیجه ای اعلام نشده است، گفت: کمیته فنی پیگیر این موضوع است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 مهر 1400 بروزرسانی: 15 مهر 1400 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 1942

به "علت عدم شروع برنامه های آماده سازی تیم ملی ریکرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علت عدم شروع برنامه های آماده سازی تیم ملی ریکرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید