دانشگاه آزاد اسلامی و فدراسیون پزشکی ورزشی تفاهم نامه همکاری امضا می نمایند

به گزارش مجله آراد، رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با توجه به اهمیت موضوع سلامت ورزشکاران، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی، امضای تفاهم نامه همکاری با فدراسیون پزشکی ورزشی کشور در دستور کار این مرکز واقع شده است.

دانشگاه آزاد اسلامی و فدراسیون پزشکی ورزشی تفاهم نامه همکاری امضا می نمایند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری خبرنگاران از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، مهرزاد خلیلیان سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی کشور با امیرعباس لشگری رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی، ملاقات و مصاحبه کردند.

لشگری در این نشست، با قدردانی از همکاری فدراسیون پزشکی ورزشی با مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با توجه به تعامل فدراسیون پزشکی ورزشی، معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در نظر دارد برای ورزشکاران، کلینیک های سلامت راه اندازی کند.

رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه معاینه های پزشکی و درمان ورزشکاران باشگاه فرهنگی ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی در صورت آسیب دیدگی احتمالی، از اهمیت خاصی برخوردار است، اظهار داشت: پیش از امضای قرارداد با ورزشکارانی که مدنظر تیم های باشگاه فرهنگی ورزشی دانشگاه قرار دارند، معاینه های پزشکی تخصصی انجام می گردد. همچنین خبرنگارانن در صورت آسیب دیدگی احتمالی در طول برگزاری مسابقه ها، با استفاده از امکانات بهداشت و درمان دانشگاه آزاد اسلامی و فدراسیون پزشکی ورزشی، تحت درمان قرار می گیرند.

وی برگزاری دوره های آموزشی و همایش های مشترک با فدراسیون پزشکی ورزشی نظیر دوره های بازتوانی ورزشی، مبارزه با دوپینگ و پزشک و پرستار تیم ها را از برنامه های آینده مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی برشمرد و توضیح داد: امضای تفاهم نامه همکاری با فدراسیون پزشکی ورزشی در دستور کار مرکز ورزش و تربیت بدنی این دانشگاه واقع شده است.

کارنامه درخشان ورزش دانشگاه آزاد اسلامی در سطح ملی و بین المللی

مهرزاد خلیلیان سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی کشور با تبریک انتصاب لشگری به عنوان رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: دکتر لشگری از معدود مدیران جامعه پزشکی، ورزشی و دانشگاهی کشور است که به نمایندگی از ایران در یک فدراسیون جهانی (ووشو) صاحب کرسی بین المللی است.

وی دانشگاه آزاد اسلامی را یکی از سرمایه های عظیم علمی، معنوی و فرهنگی کشور بیان کرد و اضافه نمود: ورزش دانشگاه آزاد اسلامی نیز در سطح ملی و بین المللی، کارنامه درخشانی دارد و در کوشش برای افزایش همکاری ها و گسترش خدمات پزشکی ورزشی به جامعه ورزشی و دانشگاهی کشور هستیم.

4040/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 29 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 1196

به "دانشگاه آزاد اسلامی و فدراسیون پزشکی ورزشی تفاهم نامه همکاری امضا می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه آزاد اسلامی و فدراسیون پزشکی ورزشی تفاهم نامه همکاری امضا می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید