دانشگاه آزاد اسلامی می تواند مشاوران امین در اختیار دادگستری قرار دهد

به گزارش مجله آراد، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای شهرقدس، ملارد و صفادشت گفت: این دانشگاه می تواند مشاوران امین و توانمند در اختیار دادگستری شهرستان قدس قرار دهد.

دانشگاه آزاد اسلامی می تواند مشاوران امین در اختیار دادگستری قرار دهد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران از شهرقدس، عبدالله قاسمی پیربلوطی به مناسبت فرارسیدن هفتم تیر و هفته قوه قضائیه در ملاقات با رئیس دادگستری شهرستان قدس اظهار کرد: با توجه به اینکه دانشگاه متعلق به شهر و مردم شهرستان قدس است؛ بنابراین یکی از وظایف دانشگاه حل مسائل و معضلات شهرستان است.

وی اضافه کرد: به همین دلیل دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس این ظرفیت را دارد که بتواند مشاوران امین و توانمند در اختیار دادگستری شهرستان قدس قرار دهد تا بتواند خدمتی به مردم شهرستان ارائه دهد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای غرب استان تهران (شهرقدس، ملارد و صفادشت) بیان نمود: یکی از تعاملات دانشگاه و شهرستان استفاده از خدمات مرکز مشاوره امین و دیگری تدوین نظام موضوعات سرانجام نامه ها و سوق دادن سرانجام نامه های مقطع دکتری و کارشناسی ارشد رشته های حقوق، مدیریت و روانشناسی با توجه به احتیاج دادگستری و مجموعه شهرستان قدس است.

رئیس دادگستری شهرستان قدس نیز با استقبال از طرح های پیشنهادی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس مطرح نمود: این مجموعه نیز احتیاجمند تعامل با دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس است.

ابوالقاسم بازیار ادامه داد: دادگستری می تواند با پیش بینی سازوکار و اختصاص فضایی برای همکاری با مشاوران امین در شورای حل اختلاف از خدمات مشاوران دانشگاه استفاده نموده و بحران های ناشی از طلاق که در سطوح مختلف مردم منطقه را آزار می دهد، کاهش داده و با هدف تحکیم و تقویت انسجام خانواده و برون رفت از مسائل خانه و خانواده درصدد ارائه راه چاره های مناسبی برای برطرف بحران های خانواده باشد و دانشگاه با انجام کار تحقیقاتی می تواند مجموعه دادگستری را در راستای کاهش آمار آسیب و ایجاد فرهنگ سالم زیستن کمک کند.

این مقام مسئول با تأکید بر اهمیت برگزاری چند همایش کاربردی، پیشنهاد تشکیل جلسه کارگروه تخصصی متشکل از عوامل دانشگاهی و دادگستری را داد و گفت: انتظار داریم مجموعه دانشگاه و دادگستری شهرستان تعاملات خوبی در بخش تحقیق، آنالیز و کاهش آمار جرم و جنایت و آسیب های خانواده داشته باشند.

وی درباره پیدایش جامعه سالم با تقویت و تحکیم سبک زندگی ایرانی اسلامی و انسجام خانواده و پایداری خانواده سالم مطالبی را بیان نمود.

4103/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 5 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 1211

به "دانشگاه آزاد اسلامی می تواند مشاوران امین در اختیار دادگستری قرار دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه آزاد اسلامی می تواند مشاوران امین در اختیار دادگستری قرار دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید