خودروی بد شانس بازار ایران فیس لیفت شد ، عکس

به گزارش مجله آراد، کیا سول، خودرویی که اغلب نادیده گرفته می گردد، با یک نسخه ویژه و کاملاً تازه وارد سال 2025 می گردد. تغییرات این نسخه بیشتر مرتبط با ظاهر و امکانات آن است. نسل اول این خودرو نیز در بازار ایران حضور داشت که با استقبال بسیار ضعیفی روبرو شد.

خودروی بد شانس بازار ایران فیس لیفت شد ، عکس

امیرمسعود عابدین- نسخه ویژه کیا سول 2025 با بدنه دو رنگ و رینگ های آلیاژی 18 اینچی منحصر به فرد به بازار عرضه می گردد؛ بنابراین چیز زیادی برای هیجان زده شدن وجود ندارد. ارتقاء در نظر گرفته شده به داخل هم سرایت می نماید؛ سیستم صوتی ممتاز هارمن کاردن و صندلی های چرمی پارچه ای در این نسخه وجود دارند.

به نظر نمی رسد تغییر دیگری وجود داشته باشد، اما با این حال قیمت ها 100 دلار افزایش یافته است. در نتیجه قیمت سول 2025از 20290 دلار (معادل یک میلیارد و 200 میلیون تومان) آغاز می گردد که نسبت به قیمت پایه 20190 دلاری سال گذشته، افزایش اندکی دارد.

از نظر امکانات، تریم ابتدایی LX بسیار ضعیف است، چرا که دارای رینگ های فولادی 16 اینچی، سیستم نورپردازی معمولی، فرمان پلی اورتان و آفتاب گیرهایی است که فاقد روشنایی هستند. با این حال، خریداران می توانند سیستم تهویه مطبوع و سیستم اطلاعات تفریح 8 اینچی را سفارش دهند.

کیا سول با وجود مالی بودن، با مجموعه ای از سیستم های یاری راننده از جمله پیشگیری از برخورد از جلو، دستیار حفظ خودرو بین خطوط و هشدار خروج از خط عرضه می گردد. صرف نظر از اینکه کدام تریم را انتخاب می کنید، همه سول ها از یک موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر بهره می برند که 147 اسب بخار قدرت و 179 نیوتن متر گشتاور فراوری می نماید. این موتور به یک گیربکس متغیر هوشمند متصل است که نیرو را منحصراً به چرخ های جلو می فرستد.

منبع: carscoops

322

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 19 تیر 1403 بروزرسانی: 19 تیر 1403 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 2438

به "خودروی بد شانس بازار ایران فیس لیفت شد ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودروی بد شانس بازار ایران فیس لیفت شد ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید