تور استانبول: خلق پرتره های هنری با زباله در فرودگاه استانبول

به گزارش مجله آراد، فرودگاه استانبول برای افزایش آگاهی بازدیدکنندگان و مسافران در خصوص پایداری و بازیافت، نمایشگاه هنری جدیدی را با عنوان نقطه صفر صفر اثر هنرمند دنیز ساغدیچ برپا نموده است.

تور استانبول: خلق پرتره های هنری با زباله در فرودگاه استانبول

بهترین تجربه سفر را با تور استانبول در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

به گزارش خبرنگاران، آثار هنری متشکل از پرتره هایی از ملیت های مختلف در فرودگاه استانبول به نمایش گذاشته شده است. این نمایشگاه که در ژانویه 2022 در ترمینال پرواز های بین المللی در فرودگاه استانبول برای بازدیدکنندگان افتتاح شد، توجه زیادی را به خود جلب نموده است.

20 اثر در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است که دنیز ساغدیچ و تیمش چهار ماه در کارگاه های آموزشی با استفاده از مواد ضایعاتی و ظروف پلاستیکی، کیسه های زباله، کابل ها و دکمه این اثر های هنری را ساخته اند.

هدف هنرمند با استفاده از این تکنیک، تشویق افراد به بازنگری در عادات مصرفی، الهام بخشیدن به مردم و موسسات در خصوص پایداری، نزدیک کردن هنر به مردم با استفاده از مواد روزمره به جای هر چیزی که احتیاج به تخصص و مهارت دارد، است.

منبع: فرارو
انتشار: 29 دی 1400 بروزرسانی: 29 دی 1400 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 2052

به "تور استانبول: خلق پرتره های هنری با زباله در فرودگاه استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور استانبول: خلق پرتره های هنری با زباله در فرودگاه استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید