خبرنگاران معاون وزارت کشور 2 پروژه عمرانی را در شاهدیه یزد افتتاح کرد

به گزارش مجله آراد، یزد -خبرنگاران- مهدی جمالی نژاد معاون عمرانی وزارت کشور روز آدینه در سفر به یزد پروژه بوستان های خانواده و ولایت شاهدیه یزد را افتتاح کرد و عملیات اجرایی محور تفریحی گردشگری این شهر با حضور وی شروع شد.

خبرنگاران معاون وزارت کشور 2 پروژه عمرانی را در شاهدیه یزد افتتاح کرد

جهت دریافت خدمات آلاچیق ویلایی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

بوستان ولایت در زمینی به مساحت بیش از هشت هزار مترمربع و بوستان خانواده هم با 9 هزار مترمربع وسعت و با مجموع 6 میلیارد و 500 میلیون تومان از محل اعتبار داخلی شهرداری شاهدیه ساخته شد.

همچنین محور تفریحی گردشگری شهر شاهدیه با اعتبار بیش از 6 میلیارد تومان در کنار باغ های این شهر ایجاد می گردد که شامل جهتهای پیاده روی و دوچرخه سواری به طول یک کیلومتر است.

به گزارش خبرنگاران، شهردار شاهدیه در آیین بهره برداری از این 2 پروژه و آغاز عملیات اجرایی محور تفریحی و گردشگری یادشده با اشاره به اهمیت طرح های عمران شهری گفت: سال 98 به ازای هر نفر یک میلیون و 350 هزار تومان هزینه شد که 60 درصد آن عمرانی و کمتر از 35 درصد آن جاری بود.

سیدعلی میرنژاد اضافه نمود: هم اکنون 400 واحد تولیدی در شهر شاهدیه که بیش از 20 هزار نفر جمعیت دارد، فعال است و با توجه به قانون مالیات بر ارزش اضافه نموده، بخش زیادی از عوارض و مالیات این واحدها در دیگر سایر مناطق استان هزینه می گردد که این موضوع به دور از عدالت است.

وی ادامه داد: بودجه سال جاری شهرداری شاهدیه 25 میلیارد تومان تصویب شد که کمتر از 20 درصد آن از محل عوارض ارزش اضافه نموده و بقیه باید از سوی شهرداری و با یاری های مردمی تامین گردد.

شاهدیه یکی از شهرهای بخش مرکزی شهرستان یزد است که از سه بخش ابرندآباد، گردفرامرز و نصرت آباد تشکیل شده است.

همچنین با حضور معاون عمرانی وزارت کشور اولین پروژه ارتباط بین شهری دوچرخه کشور در یزد افتتاح شد که فاز اول آن در شهر تفت و فاز دوم به طول هفت کیلومتر در شهر یزد به بهره برداری رسید و این جهت در مرکز استان در 2 باند با عرض سه متر و هزینه 21 میلیارد ریال اجرا شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 12 مهر 1399 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 1288

به "خبرنگاران معاون وزارت کشور 2 پروژه عمرانی را در شاهدیه یزد افتتاح کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران معاون وزارت کشور 2 پروژه عمرانی را در شاهدیه یزد افتتاح کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید