خبرنگاران ساختمان جدید اورژانس نوشهر با 750 میلیارد ریال آماده شد

به گزارش مجله آراد، نوشهر - خبرنگاران - مدیر شبکه بهداشت و درمان نوشهر گفت که ساختمان جدید بیمارستان شهید بهشتی این شهرستان با هزینه 750 میلیارد ریالی آماده شده است.

خبرنگاران ساختمان جدید اورژانس نوشهر با 750 میلیارد ریال آماده شد

جهت دریافت خدمات پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران ، سیدرحیم سیدپور روز یکشنبه در نشست خبری با خبرنگاران اضافه کرد که برای ساخت این ساختمان در 2 طبقه و با زیربنای 2 هزار و 500 مترمربع ، 250 میلیارد ریال و برای تجهیزش هم 500 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با اعلام این که بهره برداری غیر رسمی از ساختمان جدید اورژانس آغاز شده است ، گفت که مراسم رسمی افتتاح هم در آینده نزدیک با اعلام وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی انجام می گردد.

سیدپور اضافه کرد : با بهره برداری از این ساختمان 60 تخت جدید شامل 24 تخت نظر، 10 تخت سرم تراپی، 12 تخت سی سی یو، 13 تخت پست سی سی یو و یک تخت احیاء به تخت های بیمارستان شهید بهشتی اضافه کرده شده و تعداد تخت های آن به 140 دستگاه افزایش می یابد.

بیمارستان شهید بهشتی 89 با 79 تخت مصوب به بهره برداری رسید. طی چند سال گذشته با حمایت های در قالب طرح تحول نظام سلامت بخش اورژانس و درمانگاه تخصصی در محوطه آن راه اندازی و تکمیل شد.

این بیمارستان دارای بخش های بستری داخلی ، جراحی عمومی ، اطفال ، نوزادان ، زنان و زایمان ، ارتوپدی ، ارولوژی ، جراحی چشم ، گوش حلق و بینی ، زایشگاه ، تالا سمی ، اورژانس ، آندوسکوپی ، آی سی یو ، سی سی یو و دیالیز است

مدیر شبکه بهداشت نوشهر همچنین از افتتاح ساختمان جدید مرکز خدمات جامع سلامت مزگاه اطلاع داد و گفت که این ساختمان با اعتباری بالغ بر 35 میلیارد ریال با زیر بنای 350 مترمربع ساخته شده و بیش از 11 هزار نفر از اهالی منطقه را زیر پوشش دارد.

تزریق واکسن کرونا به یکهزار و 500 سالمند بالای 80 سال

سیدپور همچنین از تزریق واکسن کرونا به یک هزار و 500 نفر از جمعیت 2 هزار و 600 سالمند بالای 80 سال این شهرستان اطلاع داد و گفت: تزریق واکسن کرونا به سالمندان بالای 80 سال که از هفتم اردیبهشت ماه همزمان در سراسر کشور آغاز شد همچنان ادامه دارد.

وی توضیح داد: برای شتاب بخشی و سهولت در اجرای تزریق واکسن کرونا به سالمندان، 15 مرکز بهداشتی و درمانی در سطح شهرستان فعال هستند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان نوشهر خاطر نشان کرد: تا به امروز سه هزار و یکصد نفر در شهرستان نوشهر شامل کادر درمان و بهداشتی، بیماران خاص، جانبازان بالای 50 درصد، پاکبانان و سالمندان بالای 80 سال در مقابل ویروس کرونا واکسینه شدند.

وی تعداد بیماری کووید - 19 بستری در بیمارستان شهید بهشتی نوشهر را 15 نفر خاطرنشان کرد و گفت: از این تعداد هفت نفر در بخش مراقیت های ویژه بستری هستند.

سیدپور با ابراز خرسندی از کاهش فوتی های ناشی از ویروس کرونا در این شهرستان گفت: در 2 هفته گذشته تنها یک مورد فوتی کرونایی در شهرستان ثبت شد که با سه فوتی از ابتدای سال جاری تعداد فوتی های کرونایی سال جاری به چهار مورد رسید.

وی همچنین با اشاره به پلمب 2 واحد نانوایی، یک تالار و یک رستوران متخلف بهداشتی در سالجاری از رعایت حدود 80 درصدی پروتکل های بهداشتی از سوی مردم و اصناف و بازاریان شهرستان اطلاع داد و از مردم خواست این فرایند را با جدیت ادامه دهند.

منبع: ایرنا
انتشار: 9 خرداد 1400 بروزرسانی: 9 خرداد 1400 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 1758

به "خبرنگاران ساختمان جدید اورژانس نوشهر با 750 میلیارد ریال آماده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ساختمان جدید اورژانس نوشهر با 750 میلیارد ریال آماده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید