حمله ترامپ به برنده اسکار بهترین فیلم ، انگل هم شد بر باد رفته؟

به گزارش مجله آراد، رئیس جمهوری آمریکا در جمع طرفداران خود در کلرادو از تصمیم آموزشگاه اسکار برای دادن جایزه بهترین فیلم سال جاری به انگل از کره جنوبی به شدت انتقاد کرد.

حمله ترامپ به برنده اسکار بهترین فیلم ، انگل هم شد بر باد رفته؟

جهت دریافت مشاوره خدمات تعرفه طراحی کاتالوگ دیجیتال از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از گاردین، دانلد ترامپ در سخنرانی خود در کلرادو اسپرینگز از مردم پرسید سال جاری جوایز آموزشگاه چقدر بد بود؟ و حاضران با هو کردن به این سئوال پاسخ دادند. او ادامه داد: آنها اسکار بهترین فیلم را به فیلمی از کره جنوبی دادند که اصلا معلوم نیست درباره چیست. ما به اندازه کافی در حوزه تجارت و بازرگانی با کره مشکل داریم و تازه اینها جایزه بهترین فیلم را هم به آنها می دهند.

انگل به کارگردانی بونگ جون-هو روایتی است از اختلاف طبقاتی عمیق در جامعه کره جنوبی و بهار سال جاری پیروز شد جایزه نخل طلایی بهترین فیلم را از جشنواره کن بگیرد. فیلم در نود و دومین دوره مراسم اهدای جوایز اسکار نخستین فیلم خارجی زبان لقب گرفت که اسکار بهترین فیلم را از آن خود می نماید. بهترین کارگردان، بهترین فیلم بین المللی و بهترین فیلمنامه غیراقتباسی سه جایزه دیگر انگل بود.

ترامپ در بخش دیگر سخنان سینمایی خود از کیفیت انگل هم ایراد گرفت و اضافه کرد: آیا فیلم خوب بود؟ نمی دانم. من دنبال فیلمی هستم که... مثلا می گردد ما دوباره بر باد رفته داشته باشیم لطفا؟ داستان این فیلم کلاسیک سینمای آمریکا در دوران جنگ های داخلی آمریکا می گذرد و به دلیل به تصویر کشیدن شیوه رفتار اربابان سفیدپوست با برده های سیاهپوست همیشه محل بحث و انتقادهای اساسی بوده است.

شرکت نئون به عنوان تهیه کننده انگل در صفحه اختصاصی در توییتر پاسخ انتقادهای ترامپ را به گونه ای دیگر داد و نوشت: قابل درک است. او نمی تواند [زیرنویس ها] را بخواند. از آنجا که انگل به زبان کره ای فراوری شده، نسخه اصلی آن با زیرنویس انگلیسی در اروپا و آمریکا به نمایش عمومی درآمده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 فروردین 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 902

به "حمله ترامپ به برنده اسکار بهترین فیلم ، انگل هم شد بر باد رفته؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله ترامپ به برنده اسکار بهترین فیلم ، انگل هم شد بر باد رفته؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید