توسعه مراکز اقامتی با بهره گیری از معماری سنتی انجام گردد

به گزارش مجله آراد، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بر لزوم توسعه مراکز اقامتی با بهره گیری از معماری سنتی و فرهنگ بومی هر منطقه تاکید نمود.

توسعه مراکز اقامتی با بهره گیری از معماری سنتی انجام گردد

جهت دریافت خدمات رنگ پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران از قلعه گنج، زهرا احمدی پور امروز در حاشیه بازدید از هتل کپری پارسیان قلعه گنج با اشاره به اینکه گردشگران باید با معماری سنتی و فرهنگ بومی هر منطقه آشنا شوند گفت: با ایجاد مراکز اقامتی دارای معماری سنتی می توان به این مهم جامه عمل پوشاند.

وی با بیان اینکه باید در مراکز اقامتی از صنایع دستی و هنرهای سنتی نیز استفاده گردد اضافه کرد: از این طریق گردشگران داخلی و خارجی با هنر و سلایق مناطق مختلف آشنا می شوند.

احمدی پور با تاکید بر ترویج و توسعه صنایع دستی بومی مناطق مختلف ایران توضیح داد: باید فروشگاه های زنجیره ای صنایع دستی در کل کشور ایجاد گردد.

وی با بیان اینکه باید بخش خصوصی در راه اندازی فروشگاه های زنجیره ای صنایع دستی مشارکت و همکاری نمایند اظهار داشت: از این طریق فراوری نمایندگان صنایع دستی با همدیگر در تعامل و ارتباط بیشتر خواهند بود.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور با تقدیر از ایده احداث هتل کپری پارسیان قلعه گنج خاطر نشان کرد: این سازمان آماده همکاری برای ایجاد و توسعه این قبیل مراکز اقامتی است.

منبع: تسنیم
انتشار: 18 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 817

به "توسعه مراکز اقامتی با بهره گیری از معماری سنتی انجام گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه مراکز اقامتی با بهره گیری از معماری سنتی انجام گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید