تمدید تاریخ اعزام به خدمت برای مشمولان سیل زده جنوب کشور

به گزارش مجله آراد، سازمان وظیفه عمومی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه ای خاطرنشان کرد: تاریخ اعزام به خدمت مشمولان ساکن شهر های جنوبی کشور که در اثر سیل دچار آسیب شده و قادر به اعزام به خدمت نیستند، تمدید می گردد.

تمدید تاریخ اعزام به خدمت برای مشمولان سیل زده جنوب کشور

به گزارش ایرنا، سازمان وظیفه عمومی انتظامی جمهوری اسلامی ایران دراطلاعیه ای اعلام نمود: به منظور همدردی با مشمولان و خانواده های آنان در منطقه ها سیل زده جنوب کشور، تسهیلاتی برای تمدید تاریخ اعزام به خدمت برای این دسته از عزیزان در نظر گرفته شده است.

این دسته از مشمولان که در اثر سیل دچار آسیب شده و قادر به اعزام به خدمت نبوده اند، در صورت تمایل و ارائه درخواست، می توانند تاریخ اعزام به خدمت خود را تمدید نمایند.

در این اطلاعیه آمده است: مشمولان باید درخواست خود را به نزدیکترین دفتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10)، وظیفه عمومی شهرستان یا استان محل سکونت ارائه نمایند و پیگیری لازم را به عمل آورند؛ بعلاوه در صورتیکه این عزیزان امکان مراجعه برای ثبت درخواست را نداشته اند، مدت غیبت آنان برابر دستورالعمل صادره قابل توجیه است.

بعلاوه مشمولان و خانواده های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وسیله پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره 096480 و یا کانال سازمان در پیغام رسان سروش به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه آگاه شوند.

منبع: فرارو
انتشار: 5 اسفند 1400 بروزرسانی: 5 اسفند 1400 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 2093

به "تمدید تاریخ اعزام به خدمت برای مشمولان سیل زده جنوب کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمدید تاریخ اعزام به خدمت برای مشمولان سیل زده جنوب کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید