تصاویری از کاروان جمع و جور و تازه فولکس واگن ، نگاهی به ون شگفت انگیز آلمانی

به گزارش مجله آراد، کمپانی آلپین کامپر یک خودروی کاروان برقی فوق العاده را با نام باز کمپر کانورشن از نو ترین محصولات آینده فولکس واگن در نمایشگاه اشتوتگارت معرفی کرد.

تصاویری از کاروان جمع و جور و تازه فولکس واگن ، نگاهی به ون شگفت انگیز آلمانی

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت موتور 1، فولکس واگن قبلا به طور رسمی اعلام نموده بود که در حال کار بر روی نسخه تازه و برقی از خودروی کاروان آی دی(ID) است. اما تا اواسط دهه جاری این خودروی کاروان فراوری و به بازار عرضه نخواهد شد. لازم نیست تا سال 2025 منتظر بمانید تا یک خانه موتوری بر پایه اتوبوس برقی تهیه کنید زیرا یک شرکت آلمانی از یک نمونه از این کاروان در بزرگترین نمایشگاه مصرف کنندگان برای گردشگری و سرگرمی که در اشتوتگارت برگزار می گردد، رونمایی نموده است.

از بیرون، خودروی کاروان اتوبوس مانند آلپین کمپر تفاوت چندانی با یک خودروی آی دی باز(ID. Buzz) که اکنون در بازار نیز موجود است، ندارد . با این حال، در این خودروی کاروان تازه، می توان تغییرات قابل توجهی را مشاهده کرد؛ از جمله اضافه شدن میله محافظ کوچک در جلو و چادر سقفی. ساخت این نمونه از کاروان اتوبوس مانند با رنگ سفید همراه با عناصر سیاه لاکی متضاد به خاتمه رسیده است.

فضای داخل این خودروی کاروان اما کاملا تازه است. در فضای درونی یک منطقه نشیمن نسبتا بزرگ وجود دارد که مجهز به یک نیمکت بلند است که به یک تخت کامل برای دو نفر تبدیل می گردد. بعلاوه یک آشپزخانه کوچک با سیستم گرمایش آب برقی همراه با یک کشو با یخچال یکپارچه زیر نیمکت وجود دارد. همه اجزای داخل کاروان از مواد سازگار با محیط زیست ساخته شده است و با رنگ های روشن تکمیل شده است که باعث می گردد فضای داخل کاروان حتی بزرگتر از آنچه هست به نظر برسد.

اما اگر بخواهیم از قابلیت چادر سقفی کاروان بگوئیم باید به این نکته اشاره کنیم که این چادر سقفی که ارتفاع آن قابل افزایش است، فضای چندانی برای خواب یک نفر ندارد، زیرا فقط فضای بیشتری برای ایستادن در کاروان را فراهم می نماید. این خودروی کاروان اتوبوس مانند به وسیله یک موتور برقی با حداکثر توان 201 اسب بخار (150 کیلووات) و 310 نیوتن متر گشتاوربه حرکت در می آید. نسخه دو موتوره این کاروان به زودی عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

  • کاروانی لوکس برای مشاغل لوکس | نگاهی به تریلر سرگرمیی ساحل
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 بهمن 1401 بروزرسانی: 1 بهمن 1401 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 2320

به "تصاویری از کاروان جمع و جور و تازه فولکس واگن ، نگاهی به ون شگفت انگیز آلمانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویری از کاروان جمع و جور و تازه فولکس واگن ، نگاهی به ون شگفت انگیز آلمانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید