تأسیسات گردشگری لرستان تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند

به گزارش مجله آراد، خبرنگاران/لرستان رئیس کمیته نظارت بر اماکن گردشگری، زیارتی، سیاحتی و ورزشی و اماکن تجمعی از پلمپ واحدهای متخلف که موارد بهداشتی جلوگیری از شیوع ویروس کرونا را رعایت نکنند اطلاع داد.

تأسیسات گردشگری لرستان تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند

لذت بخشترین تجربه سفر را با تور ارزان تجربه کنید. برای یافتن تورهای لحظه آخری، برنامه سفرهای مقرون به صرفه و دریافت راهنمایی از مسافران قدیمی با ما همراه باشید.

سید امین قاسمی در نشست اعضای کمیته نظارت بر اماکن عمومی لرستان اظهار کرد: در حال حاضر 30 تیم گشت مشترک این کمیته در سطح استان فعال هستند که صبح و بعدازظهر به صورت مستمر از اماکن عمومی بازدید می نمایند.

وی توضیح داد: با توجه به اینکه در حال حاضر سلامت مردم در اولویت واقع شده است به همین منظور و مطابق هماهنگی با دادستان مرکز استان هر واحدی که موارد بهداشتی را رعایت نکند بلافاصله با حضور اداره نظارت بر اماکن عمومی پلمپ خواهد شد.

قاسمی با اشاره به اینکه همه تأسیسات گردشگری لرستان تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند، اضافه کرد: به منظور جلوگیری شیوع ویروس کرونا در کشور و با دستور دکتر مونسان وزیر میراث فرهنگی همه اماکن تاریخی، فرهنگی نیز تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند.

لازم به ذکر است، در این نشست همچنین در مورد نظارت بیشتر بر نانوایی ها، قصابی ها، کشتارگاه های دام و طیور، رستوران ها و باشگاه های ورزشی تأکید شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 976

به "تأسیسات گردشگری لرستان تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تأسیسات گردشگری لرستان تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید