بهره گیری از تفکر نخبگان شرط موفقیت سیستم مدیریت شهری است

به گزارش مجله آراد، به گزارش خبرنگاران به نقل از بنیاد ملی نخبگان، سید مهدی کلانتر با اشاره به آمادگی بنیاد ملی استان یزد و مجموعۀ نخبگان بومی برای همکاری با دستگاه های اجرایی و مدیریتی استان، گفت: حل نیازهای فناورانه شهرداری، پیشرفت و تعالی شهر و بهبود خدمات شهری از جمله زمینه هایی است که می توان از ایده های نخبگانی در آنها بهره برد.

بهره گیری از تفکر نخبگان شرط موفقیت سیستم مدیریت شهری است

وی سپردن مدیریت تحولات کشور به دست نخبگان دانشگاهی و حوزوی را یک اصل و مهمترین رسالت بنیاد ملی نخبگان برشمرد و اضافه نمود: با توجه به تعدد نخبگان، سرآمدان و متخصصان در یزد، این استان باید یکی از پیشرفته ترین استان های کشور باگشت.

در ادامه، صالحیان معاون خدمات شهری شهرداری یزد با اشاره به لزوم بهره گیری از تفکر و اندیشۀ نخبگانی، این مهم را یکی از شروط موفقیت سیستم مدیریت شهری دانست و گفت: حوزه خدمات شهری به عنوان وسیع ترین حوزه کاری شهرداری است و حدود 65 درصد فعالیت های شهرداری را به عهده دارد؛ به همین دلیل این حوزه بیش از دیگر بخش ها نیازمند تعامل و همکاری با اجتماع نخبگانی است.

وی همچنین راه ­اندازی مرکز خلاقیت و نوآوری شهرداری یزد را یکی از نقاط عطف و قوت مجموعه شهرداری دانست و خواهان هم افزایی و همکاری بیشتر نخبگان، مخترعان و مستعدان با این مجموعه گشت.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 4 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 7

به "بهره گیری از تفکر نخبگان شرط موفقیت سیستم مدیریت شهری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره گیری از تفکر نخبگان شرط موفقیت سیستم مدیریت شهری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید