برگزاری پنجمین کنفرانس بین المللی پل، مهلت ارسال مقاله

به گزارش مجله آراد، پنجمین کنفرانس بین المللی پل با حضور استادان و متخصصان داخلی و خارجی روزهای 26 تا 27 آذرماه 1398 به میزبانی دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود.

برگزاری پنجمین کنفرانس بین المللی پل، مهلت ارسال مقاله

به گزارش خبرنگاران، دکتر علیرضا رهایی، رئیس پنجمین کنفرانس بین المللی پل گفت: پنجمین کنفرانس بین المللی پل با حضور متخصصان داخلی و خارجی از کشورهای مختلف ازجمله آمریکا، انگلیس، استرالیا، مالزی، کانادا و فرانسه 26 و 27 آذرماه برگزار می شود.

وی اضافه کرد: بر اساس زمان بندی صورت گرفته شرکت کنندگان تا 24 آبان ماه سال جاری مهلت دارند اصل مقالات را ارائه کنند.

رهایی تأکید کرد: هدف از برگزاری این کنفرانس بررسی موضوعات پایش سلامت پل ها، ایده های خلاقانه ازنظر استفاده از مصالح و تکنولوژی نوین در طراحی و ساخت پل ها است.

رئیس پنجمین کنفرانس بین المللی پل بیان کرد: برای برگزاری این کنفرانس مشارکت خوبی از سوی ارگان ها و مراکز علمی و تحقیقاتی صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: در برگزاری این کنفرانس دانشگاه های صنعتی امیرکبیر، تهران، صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، تفرش و علم و صنعت ایران مشارکت دارند. این در حالی است که برخی مراکز علمی در خارج از کشور ازجمله دانشگاه استانبول و مؤسسه فدراسیون بین المللی بتن (FIB) نیز در برگزاری این کنفرانس مشارکت کرده اند.

رئیس پنجمین کنفرانس بین المللی پل گفت: در برگزاری این کنفرانس وزارت راه و شهرسازی، بنیاد مستضعفان، شرکت آزادراه تهران شمال، شرکت مترو تهران، شهرداری تهران، معاونت فنی و عمرانی وزارت کشور، انجمن شرکت های راه سازی، انجمن شرکت های ساختمانی، جامعه مشاوران، انجمن مهندسان عمران ایران و انجمن مهندسی پل نیز مشارکت کرده اند.

رهایی اضافه کرد: در این کنفرانس دو روزه 5 کارگاه آموزشی با موضوع طراحی و بهسازی پل ها، پایش سلامت پل، بهسازی لرزه ای پل ها، آب شستگی، هیدرولیک و هیدرولوژی پل ها برگزار خواهد شد.

وی همچنین به دریافت تعداد قابل توجهی مقاله از کشورهای مختلف ازجمله آمریکا، انگلیس، استرالیا، مالزی، کانادا و فرانسه اشاره کرد.

رئیس پنجمین کنفرانس بین المللی پل گفت: مهم ترین هدف از برگزاری این کنفرانس آشنایی محققان و مهندسان با آخرین یافته های علمی در مهندسی پل است.

رهایی گفت: برگزاری این کنفرانس فرصت و زمینه برای ارائه تجربیات علمی و اساتید، دانشجویان و مهندسان کشور را فراهم می کند.

وی گفت: پل ها جزو گران ترین سازه ها به شمار می روند و با توجه به اینکه پل ها زمینه توسعه ارتباطات و حمل ونقل را در کشورها فراهم می کنند، بنابراین برگزاری این کنفرانس می تواند کمک شایانی به حل مسائل مختلف در زمینه های عمرانی، راه و راه آهن کند.

رئیس پنجمین کنفرانس بین المللی پل گفت: پیش بینی می کنیم طی دو روز برگزاری این کنفرانس 80 مقاله ارائه شود.

رهایی گفت: همچنین در حاشیه این کنفرانس بازدیدهایی از جهت آزادراه تهران شمال، مترو تهران و دیگر بناهای ساخته شده توسط وزارت راه و شهرسازی انجام خواهد شد.

طبق اعلام دانشگاه صنعتی امیرکبیر، وی اظهار کرد: در کنار این کنفرانس، نمایشگاهی از شرکت ها و مؤسساتی که مصالح مربوط به ساخت پل در داخل کشور تولید می کنند و شرکت هایی که کارهای بدیع و مهمی در پل سازی انجام دادند، برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 550

به "برگزاری پنجمین کنفرانس بین المللی پل، مهلت ارسال مقاله" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری پنجمین کنفرانس بین المللی پل، مهلت ارسال مقاله"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید