بازدید سرپرست کاروان اعزامی به المپیک از اردوی تیم ملی کاراته

به گزارش مجله آراد، در ادامه بازدیدهای سرپرست کاروان اعزامی به بازی های المپیک 2020 توکیو، عصر امروز نصرالله سجادی از اردوی ملی پوشان کاراته بازدید کرد.

بازدید سرپرست کاروان اعزامی به المپیک از اردوی تیم ملی کاراته

به گزارش خبرنگاران و به نقل از کمیته ملی المپیک؛ در این بازدید شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته ابراز داشت: در حال حاضر اردوی خوبی را پشت سر می گذرانیم البته رقابت های پرتغال به خاطر کرونا برگزار نشد و مسابقات کشور آذربایجان هم تغییر پیدا کرد و قرار است بچه ها به رقابت های استانبول بروند و سپس رقابت های مراکش و فرانسه را داریم.

وی ادامه داد: ملی پوشان شرایط خوبی دارند و طباطبایی نهایت تلاش خود را انجام می دهد تا دغدغه ای نداشته باشیم. بازدید سرپرست کاروان و مسئولان کمیته از اردوی تیم ملی انگیزه بچه ها را دو چندان می کند و به شخصه از حمایت های مسئولین کمیته تشکر می کنم.

سرمربی تیم ملی کاراته در خصوص مراحل کسب سهمیه المپیک مطرح نمود: فرایند کسب سهمیه از سال 2018 برای ما آغاز شد و در این راستا 4 نسل کاراته ایران برای کسب سهمیه تلاش کردند.

حسن روحانی، ذیبح الله پورشیب، سجاد گنج زاده سعید حسنی پور و تک تک ملی پوشان نیز به ارائه صحبت هایی پرداختند.

سپس دکتر سجادی سرپرست کاروان اعزامی به بازی های المپیک توکیو ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های کادر فنی و ملی پوشان شرح داد: با دیدن تمرینات شما انگیزه، نشاط ،آمادگی و اتحاد را به وضوح دیدم و از این بابت بسیار شادمانم، انصافا تیم ملی کاراته بدون حاشیه و با حداکثر توان و تمرکز در حال تمرین و به فکر موفقیت در بازی های المپیک توکیو است. این نشان می دهد که هدفتان مشخص است و با وحدت و همدلی برای رسیدن به آن تمرین می کنید.

وی خاطر نشان کرد: المپیک بالاترین سطح یک رشته ورزشی است و حضور در آن برای هر ورزشکار یک افتخار است و قطعا شما قدر این فرصت را می دانید. انصافا صالحی امیری در این شرایط خاص، بودجه خوبی برای ورزش آورده است. بطوری که فدراسیون ها جدای از دریافت تمامی بودجه خود، حتی برخی فراتر از آن کمک های لازم را از کمیته ملی المپیک دریافت نموده اند.

سرپرست کاوران اعزامی به 2020 خاطر نشان کرد: در خصوص درخواست های شما هم دستورات لازم صادر شده و بودجه مورد نیاز برای تامین موارد مورد نیاز در اختیار فدراسیون قرار خواهد گرفت و نگرانی نداشته باشید. با دستور و حمایت های صالحی امیری حتی تجهیزات تمرینی آکادمی ملی المپیک، جدید خواهند شد و کمیته ملی المپیک حمایت های لازم را از شما خواهد داشت. در مرحله اول برای ما ، سلامتی شما مهم است مراقب سلامتی خودتان در این شرایط کرونایی باشید و بدون دغدغه تمرکزتان را بر تمرمین و موفقیت در المپیک بگذارید.

سپس محسن رضوانی عضو هیئت اجرایی نیز گفت: تمرینات شادابی داشتید و نشان می دهید انگیزه خوب و بالایی دارید. این بسیار شادمان کننده است و برای شما آرزوی موفقیت دارم.

در خاتمه پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی نیز عنوان داشت: برای تامین درخواستی که داشتید همانطور که دکتر سجادی مطرح نمودند، نگرانی نداشته باشید. با نگاه حمایت آمیز صالحی امیری، پرداخت به فدراسیون ها حتی فراتر از سقف مشخص شده بوده و این کمک ها کماکان ادامه خواهد داشت. فلسفه حضوری ما در اردو کنار شما عزیزان بودن این بود که حرف ها و درخواست های شما را از نزدیک بشنویم و نگرانی از این بابت نداشته باشید.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 اسفند 1399 بروزرسانی: 4 اسفند 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 1574

به "بازدید سرپرست کاروان اعزامی به المپیک از اردوی تیم ملی کاراته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید سرپرست کاروان اعزامی به المپیک از اردوی تیم ملی کاراته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید