ایجاد هتل بوتیک و بوم گردی ها در دستور کار جدی وزارت میراث فرهنگی است

به گزارش مجله آراد، ایسنا/ براساس آخرین گزارش های منتشر شده، ایجاد هتل بوتیک و بوم گردی ها در دستور کار جدی وزارت میراث فرهنگی است.

ایجاد هتل بوتیک و بوم گردی ها در دستور کار جدی وزارت میراث فرهنگی است

جواد واحدی، معاون امور مجلس و استانهای وزیر میراث فرهنگی اظهار کرد: در حوزه ایجاد زیرساخت های گردشگری در استانها گامهای ویژه ای برداشته می گردد.

وی با بیان اینکه برای سرمایه گذاران وامهایی از محل صندوق توسعه ملی و تبصره 18 در اختیار این افراد قرار میگیرد، اضافه کرد: برای کارگاه های صنایع دستی موقعیت ویژه ای را در نظر گرفتیم تا افراد بتوانند از وامهای مقرون به صرفه قیمت و طویل المدت استفاده نمایند.

معاون امور مجلس و استان های وزیر میراث فرهنگی بیان نمود: ایجاد هتل بوتیک و بومگردی ها در دستور کار جدی وزارت است و بعلاوه بر توسعه هتل آپارتمان ها در استانهایی که جاذبه های گردشگری مطلوب دارند، تاکید شده که خراسان جنوبی جز آنهاست و در این زمینه تسهیلات خوبی به سرمایه گذاران اعطا می گردد.

وی با تاکید بر برندسازی و بازاریابی مجازی توضیح داد: یکی از خلاهای مهم در حوزه صنایع دستی بحث برندسازی است؛ باید بپذیزیم که در حوزه برندسازی و فروش مشکل داریم.

معاون امور مجلس و استان های وزیر میراث فرهنگی بیان نمود: در این حوزه دو راه حل اندیشیده شده که شامل ثبت برند و معرفی آن و ایجاد نمایشگاه سالانه و فصلی برای استانهاست.

وی با اشاره به آمادگی برای انعقاد تفاهم نامه با شهرداری ها و ارائه تسهیلات در این حوزه یادآور شد: از شهرداران می خواهیم تا در صورت امکان ظرفیت و مکانهای مناسب را در اختیار صنایع دستی قرار دهند تا بتوانیم برای ساخت نمایشگاه دائمی صنایع دستی یاری نماینده باشیم.

منبع: همگردی
انتشار: 7 تیر 1401 بروزرسانی: 7 تیر 1401 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 2201

به "ایجاد هتل بوتیک و بوم گردی ها در دستور کار جدی وزارت میراث فرهنگی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد هتل بوتیک و بوم گردی ها در دستور کار جدی وزارت میراث فرهنگی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید