اهدای لوح و تندیس رتبه اول جشنواره شهید رجایی به میراث فرهنگی خراسان رضوی

به گزارش مجله آراد، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی در جشنواره شهید رجایی خراسان رضوی لوح و تندیس رتبه اول ارزیابی عملکرد را دریافت کرد.

اهدای لوح و تندیس رتبه اول جشنواره شهید رجایی به میراث فرهنگی خراسان رضوی

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، ابوالفضل مکرمی فر در مراسم جشنواره استانی شهید رجائی که در استانداری خراسان رضوی برگزار گردید، از سوی ستاد جشنواره شهید رجائی استان به عنوان دستگاه برتر در کسب بالاترین میزان رشد امتیاز در شاخص های عمومی و اختصاصی عملکرد لوح تقدیر و تندیس جشنواره را دریافت کرد.

در متن تقدیرنامه که به امضای رئیس جشنواره شهید رجائی استان رسیده، خطاب به ابوالفصل مکرمی فر مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی آمده است: سنجش میزان پویایی و بالندگی نظام اداری به منظور بهبود مستمرآن در راستای تحقق اهداف توسعه کشور امری لازم است که هر ساله با اتکا به ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی به عنوان اجزای نظام اداری و مبتنی بر شاخص های عمومی منبعث از برنامه عملیاتی اصلاج نظام اداری و شاخص های اختصاصی دستگاهی صورت می گیرد.

بدینوسیله از همت، تلاش خالصانه و اقدامات اثربخش جنابعالی و مجموعه همکاران آن اداره کل که موجب شده از سوی ستاد جشنواره شهید رجایی استان به عنوان دستگاه برتر در کسب بالاترین میزان رشد امتیاز در شاخص های عمومی و اختصاصی ارزیابی عملکرد سال 1396 انتخاب گردد، تقدیر و تشکر به عمل می آید.

مکرمی فردر این باره اظهار کرد: انتخاب اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی به عنوان دستگاه برتر استان در کسب بالاترین میزان رشد امتیاز در شاخص های عمومی و اختصاصی ارزیابی عملکرد در سال 96 نشان دهنده تلاش و تلاش همکاران این اداره کل بوده است.

او ادامه داد: از تک تک همکاران اداره کل که موجب دریافت لوح تقدیر و تندیس رتبه نخست در این جشنواره شدند قدردانی می کنم.

منبع: میراث آریا
انتشار: 3 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 41

به "اهدای لوح و تندیس رتبه اول جشنواره شهید رجایی به میراث فرهنگی خراسان رضوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهدای لوح و تندیس رتبه اول جشنواره شهید رجایی به میراث فرهنگی خراسان رضوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید