انتقاد از مشارکت نکردن بعضی استادان در کلاس های مجازی

به گزارش مجله آراد، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس با انتقاد از بعضی مدیران گروه به دلیل مشارکت نکردن استادان در کلاس های مجازی گفت: فعالیت نکردن استادان در کلاس های مجازی غیبت محسوب می گردد.

انتقاد از مشارکت نکردن بعضی استادان در کلاس های مجازی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران از بندرعباس، مازیار یحیوی ظهر امروز در نشست با مدیران گروه دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس با اشاره به شرایط پیش آمده ناشی از شیوع ویروس کرونا و ضرورت رعایت نکات بهداشتی در این واحد دانشگاهی اظهار کرد: برگزار نشدن کلاس های حضوری در دانشگاه به منزله تعطیلی دانشگاه نیست، بلکه آموزش به وسیله مجازی در دانشگاه ادامه دارد.

وی با تأکید بر مشارکت اعضای هیئت علمی در تشکیل کلاس های مجازی بیان نمود: تدارک تمهیدات لازم برای برگزاری آموزش ها، نظارت بر نحوه برگزاری کلاس ها با رعایت بخشنامه و دستورالعمل های دانشگاه از جمله وظایف مهم مدیران گروه است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با انتقاد از بعضی مدیران گروه برای عدم مشارکت استادان در برگزاری کلاس ها بیان نمود: فعالیت نکردن استادان در کلاس های مجازی به منزله غیبت محسوب و طبق بخشنامه و ضوابط دانشگاه برخورد می گردد.

انتهای پیغام/4078/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 14 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 1049

به "انتقاد از مشارکت نکردن بعضی استادان در کلاس های مجازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد از مشارکت نکردن بعضی استادان در کلاس های مجازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید