تور روسیه ارزان: اقیانوس پشت پنجره برنده جایزه بزرگ جشنواره فیلم زیروپلاس روسیه شد

به گزارش مجله آراد، تهران (پانا) - فیلم سینمایی اقیانوس پشت پنجره به کارگردانی بابک نبی زاده جایزه بزرگ هشتمین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان زیروپلاس روسیه را از آن خود کرد.

تور روسیه ارزان: اقیانوس پشت پنجره برنده جایزه بزرگ جشنواره فیلم زیروپلاس روسیه شد

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورشی، این فیلم که از تولیدات سال 1398 امور سینمایی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان است با 9 فیلم دیگر از کشورهای مختلف در بخش مسابقه فیلم های بلند سینمایی این جشنواره به رقابت پرداخت.

بابک نبی زاده که به علت شیوع بیماری کرونا امکان حضور در این رویداد هنری را نداشت در پیغامی تصویری به صورت آنلاین با مخاطبان جشنواره به گفت وگو نشست.

او اظهار خوشحالی کرد که داوران جشنواره زیروپلاس داستانِ این فیلم که درباره نوجوانان احتیاجمند و البته با استعداد جزایر جنوبی ایران هست، مورد توجه شان قرار گرفته و یکی از جوایز مهم جشنواره را به آن اختصاص دادند.

کارگردان فیلم سینمایی اقیانوس پشت پنجره ضمن قدردانی از سیدجلال چاوشیان تهیه کننده و کانون پرورش فکری، خطاب به بچه ها و نوجوانان علاقه مند به دنیای سینما گفت : بچه های عزیز یادتان باشد که در طول روزهای زندگی با حوادث و اتفاق هایی روبرو می شوید که معمولا با تصورات شما فاصله دارند و ممکن است باب میل تان نباشد.

نبی زاده در ادامه پیغام خود اضافه نمود: بنابراین در این دوران باید از انرژی و استعداد خودتان برترین استفاده را بکنید. اگر از همین حالا اندوخته هایتان را زیاد کنید، کتاب بخوانید و با دقت به محیط اطراف تان نگاه کنید، حتما در بزرگ سالی از افراد مهم و تاثیرگذار سرزمین تان می شوید. یادتان باشد که طبیعت و زمین برای ماندگاری به انسان های مطلع و قوی احتیاج دارد.

پیش تر هم این فیلم بلند جایزه برترین فیلم کودک و نوجوان (سپنتا) از سیزدهمین جشنواره فیلم های ایرانی سان فرانسیسکو و پروانه زرین برترین فیلم نوجوان، جایزه اصلی یونیسف و دیپلم افتخار برترین بازیگر را از سی ودومین جشنواره بین المللی فیلم های بچه ها و نوجوانان اصفهان را در کارنامه خود ثبت نموده است.

هشتمین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان زیرو پلاس از 5 تا 11 مهر 1400 (27 سپتامبر تا 3 اکتبر 2021) در شهر تیومن روسیه در حال برگزاری است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 23 مهر 1400 بروزرسانی: 23 مهر 1400 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 1950

به "تور روسیه ارزان: اقیانوس پشت پنجره برنده جایزه بزرگ جشنواره فیلم زیروپلاس روسیه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور روسیه ارزان: اقیانوس پشت پنجره برنده جایزه بزرگ جشنواره فیلم زیروپلاس روسیه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید