اضافه خدمت کدام سربازان بخشیده می گردد؟

به گزارش مجله آراد، سازمان وظیفه عمومی در اطلاعیه ای بیان کرد: بخشش اضافه خدمت سنواتی سربازان وظیفه که چندی پیش از سوی رئیس سازمان وظیفه عمومی از جانب فرمانده کل انتظامی کشور اعلام شده، فقط شامل بخشش اضافه خدمت سربازان انتظامی کل کشور تا پایه خدمتی 1400/12/1 می گردد و شامل سربازان وزارت دفاع، سپاه و ارتش جمهوری اسلامی نمی گردد.

اضافه خدمت کدام سربازان بخشیده می گردد؟

به گزارش ایسنا، در این اطلاعیه با تاکید بر این مطلب که ابلاغیه بخشش اضافه خدمت فقط شامل سربازان فرماندهی کل انتظامی است، آمده است: اضافه خدمت سنواتی (پشت دفترچه ای) کلیه سربازان فرماندهی انتظامی تا پایه خدمتی 1400/12/1 متأهلین به طور کامل و سربازان مجرد به مدت 2 ماه بخشیده شد.

آن دسته از سربازان وظیفه که غیبت سنواتی ندارند، یک ماه مرخصی تشویقی با در نظر گرفتن ماموریت های سازمانی و به شرط رضایت فرماندهان محترم یگان ها از عملکرد خدمتی کارکنان وظیفه فرماندهی کل انتظامی اعطاء می گردد.

گفتنی است: مشمولان و خانواده های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وسیله پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره 096480 و یا کانال سازمان در پیغام رسان سروش به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه آگاه شوند.

منبع: فرارو
انتشار: 12 تیر 1401 بروزرسانی: 12 تیر 1401 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 2205

به "اضافه خدمت کدام سربازان بخشیده می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اضافه خدمت کدام سربازان بخشیده می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید