بررسی نتایج فرنگی کاران اعزامی به چین، لغو اردو با دلایل فنی

به گزارش مجله آراد، حسام الدین جعفری سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی ایران با مثبت ارزیابی کردن نتایج رقابتهای قهرمانی آسیا در چین به خبرنگاران گفت: خوشبختانه بچه ها توانستند با جام قهرمانی به ایران بازگردند اما کادر فنی همچنان در نظر دارد بررسی دقیقی از عملکرد یکایک آنها انجام دهد.

بررسی نتایج فرنگی کاران اعزامی به چین، لغو اردو با دلایل فنی

وی توضیح داد: طبیعتاً در بعضی از اوزان شاهد نواقص و نقاط ضعف بودیم که این موضوع باید تا زمان اعزام ملی پوشان به رقابتهای دنیای رفع گردد. ما نباید کاستی های موجود را در سایه قهرمانی آسیا نادیده بگیریم چون روزهای سختی پیش رو داریم و باید خودمان را به خوبی تجهیز کنیم.

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی ایران ادامه داد: سطح رقابتهای قهرمانی آسیا به خصوص در سبک وزن بسیار بالاست و ما همواره شاهد حضور فرنگی کاران عنوان دار دنیا در این اوزان هستیم؛ در نتیجه می توان گفت مصاف سختی را در مسابقات قهرمانی آسیا با حریفان سبک وزن داشتیم.

سفری شگفت انگیز را با تور چین تجربه کنید.

جعفری در سرانجام در واکنش به لغو اردوی تیم ملی که قرار بود از روز 14 اردیبهشت شروع گردد، گفت: لغو و تغییر زمان این مرحله از تمرینات، دلیل فنی داشت که محمد بنا و مربیان تیم ملی تصمیم گرفتند با کاهش زمان مرخصی بین اردوها، این مرحله از تمرینات را کمی دیرتر برگزار نمایند.

به گزارش خبرنگاران، رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا طی روزهای 7 و 8 اردیبهشت ماه در شهر شیان چین برگزار گردید که در سرانجام تیم ایران با 4 مدال طلا و 3 برنز به عنوان قهرمانی رسید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 تیر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 177

به "بررسی نتایج فرنگی کاران اعزامی به چین، لغو اردو با دلایل فنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بررسی نتایج فرنگی کاران اعزامی به چین، لغو اردو با دلایل فنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید