آمار عجیب پرسپولیس و ضربه از خودی ها

به گزارش مجله آراد، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی به امتیاز 50 در خاتمه هفته بیست و چهارم لیگ برتر فصل جاری رسید که در پنج ملاقات گذشته عجیب ترین نتایج را طی قهرمانی های متوالی خود در سال های اخیر گرفته است.

آمار عجیب پرسپولیس و ضربه از خودی ها

سرخپوشان مرکز با تساوی بدون گل در ملاقات مقابل طرفدار به هشتمین امتیاز خود در پنج ملاقات گذشته رسیدند تا شاگردان یحیی گل محمدی ضعیف ترین نتایج خود را در یک ماه گذشته ثبت نمایند. دو پیروزی، یک شکست و دو تساوی حاصل کوشش تیمی است که در پنج قهرمانی متوالی خود هرگز از 15 امتیاز ممکن کمتر از عدد 10 را نگرفته بود.

یحیی در حالی با یک بازی بیشتر نسبت به استقلال تهران، 5 امتیاز کمتر دارد که پس از تساوی در دربی مرکز کوشش زیادی برای حل مسائل تیمش کرد. او دیگر قهر های متوالی را کنار گذاشت تا در تمام تمرینات سال نو نقش مؤثری داشته باشد، اما ستاره های پرسپولیس نشان دادند همچنان با روز های اوج خود فاصله زیاد دارند.

پرسپولیس در تساوی مقابل طرفدار توانست پس از مدت ها دروازه خود را بسته نگه دارد، اما این تیم با وجود جذب شیرزود تمیروف در خط حمله و موقعیت های زیادی که برای گلزنی داشت نتوانست به این مهم برسد تا کار این تیم برای قهرمانی سخت تر از همواره گردد.

یحیی گل محمدی در حالی که تمام کوشش خود را برای حل مسائل فنی تیمش به کار گرفته است با استیصال در کسب نتیجه روبرو است تا روز های سختی را پشت سر بگذارد. کادر فنی سرخپوشان که در روز های گذشته بار ها به بنای قهرمانی این تیم اشاره نموده بودند فارغ از اشتباهات داوری در پنج ملاقات قبلی این تیم نشانی از آن را به نمایش نگذاشتند.

باید دید مدافع عنوان قهرمانی در 6 بازی به جامانده خود چگونه می تواند نتایج نامطلوب هفته های گذشته را جبران کند تا کار سخت سبقت از استقلال را که به صدر جدول چسبیده است انجام دهد و رؤیای طرفداران برای تکرار جام زرین قهرمانی فوتبال باشگاهی کشور را برآورده کند.

بازی های به جامانده پرسپولیس در 6 هفته پایانی فصل جاری به توضیح زیر است:

* پرسپولیس - پیکان

* ذوب آهن اصفهان - پرسپولیس

* پرسپولیس - سپاهان

* تراکتور - پرسپولیس

* پرسپولیس - شهرخودرو

* فجر سپاسی - پرسپولیس

منبع: فرارو
انتشار: 22 خرداد 1401 بروزرسانی: 22 خرداد 1401 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 2186

به "آمار عجیب پرسپولیس و ضربه از خودی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمار عجیب پرسپولیس و ضربه از خودی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید