آلگری: شکست یوونتوس در سوپرجام ایتالیا پسرفت نبود

به گزارش مجله آراد، خبرنگاران: سرمربی تیم فوتبال یوونتوس با تأکید بر اهمیت بازی تیمش مقابل اینتر، ادعا کرد ناکامی این تیم در سوپرجام ایتالیا روی عملکرد آن در در دربی ایتالیا تأثیر نخواهد گذاشت.

آلگری: شکست یوونتوس در سوپرجام ایتالیا پسرفت نبود

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، ماسیملیانو آلگری در کنفرانس خبری پیش از جدال تیم های یوونتوس و اینتر در هفته هفدهم سری A ابراز اطمینان کرد که روحیه تیمش تحت تأثیر شکست اخیر بانوی پیر برابر ناپولی در سوپرجام ایتالیا قرار ندارد.

یوونتوس فرداشب در شرایطی در دربی ایتالیا میزبان اینتر است که در آخرین بازی خود در سال 2014، در بازی سوپرجام ایتالیا به ناپولی باخت، آن هم در شرایطی که نه تنها در جریان بازی بلکه در ضربات پنالتی سه چهار بار فرصت کسب پیروزی داشت. آن شکست سبب شده که بعضی از رسانه های ایتالیایی از تضعیف روحیه بانوی پیر پس از مصاف با ناپولی بگویند، موضوعی که آلگری آن را رد می نماید.

او در جمع خبرنگاران گفت: من شکست مان در دوحه را نوعی پسرفت نمی دانم. در فوتبال من همواره به کسب پیروزی علاقه دارم اما داستان بازی مان در دوحه که بعد از 15 ضربه پنالتی تکلیفش تعیین شد، فرق داشت. ما در آن بازی سه بار این فرصت را داشتیم که بازی را ببریم. ما در آن بازی برابر تیمی قرار گرفتیم که در فاز هجومی فوق العاده کار می کرد و ما تا یک هفته دیگر باید به آن روبه رو شویم. باعث تأسف است که آن بازی را باختیم اما من می گویم از همان روز اولی که به یوونتوس پیوستم، راه این تیم برای رسیدن به اهدافش روشن بود. ما از این پس دیگر فرصت اشتباه کردن نداریم، چون به تدریج به خاتمه فصل و اهداف مان نزدیک می شویم.

آلگری ادامه داد: ابتدای سال جدید برای ما خوب بوده است و بازیکنان ما با انگیزه و پرروحیه برگشته اند. ما چند روز تعطیل بوده ایم که فرصت خوبی برای استراحت پس از سپری کردن پنج ماه فشرده بود. فردا (سه شنبه) دربی کلاسیک ایتالیا را در پیش داریم، آن هم برابر تیمی که این اواخر پیشرفت نموده است. اینتر در چند وقت اخیر اعتمادبه نفس خود را احیا نموده و حالا تیمی خطرناک است. کافی است به نتایجی که شب گذشته در بازی تیم های رئال مادرید و بارسلونا رقم خورد نگاهی داشته باشید تا منظورم را متوجه شوید (رئال در خانه والنسیا باخت و بارسلونا در خانه رئال سوسیه داد).

آلگری اضافه کرد: اولین بازی سال جدید همواره سخت و عجیب است، مثل اولین بازی لیگ. برنده بازی فرداشب در سطح بالاتری از توجه و تمرکز قرار می گیرد. این بازی نه فیزیکی است و نه فنی. در این بازی همه چیز به آن بستگی دارد که در سر بازیکنان چه می گذرد.

سرمربی بانوی پیر در مورد وضعیت مصدومان تیمش در آستانه دربی ایتالیا توضیح داد: مارتین کاسرس و لوکا مارونه به گروه برگشته اند و آماده اند به میدان بروند. تنها بازیکنی که من او را از فهرست کنار گذاشته ام، بارزاگلی است، ضمن اینکه کوادوو آساموا هم برای حضور در جام ملت های آفریقا برای مدتی از جمع ما دور خواهد بود. وضعیت سایر بازیکنان ما کم و بیش خوب است و به همین دلیل امیدوارم که برای بازی فردا شب بتوانم تصمیمات درستی اتحاذ کنم.

تیم های یوونتوس و اینتر فرداشب (سه شنبه) از ساعت 23:30 به مصاف یکدیگر می روند.

منبع: تسنیم
انتشار: 25 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 540

به "آلگری: شکست یوونتوس در سوپرجام ایتالیا پسرفت نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلگری: شکست یوونتوس در سوپرجام ایتالیا پسرفت نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید