آلگری: برای تعطیلات به کاردیف نیامده ایم، می خواهیم با جام قهرمانی به ایتالیا بازگردیم

به گزارش مجله آراد، سرمربی یوونتوس تأکید کرد تیمش فردا شب در فینال لیگ قهرمانان اروپا برای پیروزی مقابل رئال مادرید به میدان خواهد رفت.

آلگری: برای تعطیلات به کاردیف نیامده ایم، می خواهیم با جام قهرمانی به ایتالیا بازگردیم

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید و از شهرهای زیبای رم، فلورانس و ونیز شهر روی آب دیدن کنید و بنای کولوسئوم را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، ماسیمیلیانو آلگری که شاگردانش پس از قهرمانی در رقابت های سری A و جام حذفی ایتالیا، فردا شب (شنبه) در فینال لیگ قهرمانان اروپا به دنبال شکست رئال مادرید و تکمیل پازل سه گانه قهرمانی خود در فصل 17 - 2016 هستند، با حضور در کنفرانس خبری گفت: ما به آخرین بازی فصل خود رسیدیم که مهمترین بازی فصل ما به شمار می رود. در طول این چند ماه ایمان و خودباوری مان تقویت شده است. پیروزی هایی که در طول این مدت کسب کردیم، ما را برای بازی فردا آماده نموده است.

وی اضافه کرد: بودن در فینال لیگ قهرمانان اروپا، حس فوق العاده ای است، اما باید بر این باور باشیم که می توانیم در تقابل با رئال مادرید جام قهرمانی را با خود به خانه ببریم که این احتیاج به تعادل در بازی مان و قدرت روحی و روانی بالایی دارد. در طول هفته روی بعضی نکات لازم کار کردیم، اما حالا آماده ایم. از زمانی که سوت شروع بازی به صدا در می آید باید برای کسب جام هر کاری که از دست مان ساخته باشد، انجام بدهیم.

سرمربی ایتالیایی بانوی پیر با اشاره به تقابلش شاگردانش با فوق ستاره کهکشانی ها گفت: رونالدو بازیکن مهمی است، اما یوونتوس باید روی خودش حساب کند و باید با ارائه یک بازی شجاعانه و افتخارآمیز این جام را هم از آن خود کند.

آلگری در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: رئال مادرید بازیکنان بزرگی در ترکیبش دارد و تیمی سازمان یافته است، اما ما هم تیمی بزرگ و هماهنگی داریم. درست است که رئال مدافع عنوان قهرمانی است، اما ما برای رسیدن به اینجا ماجراجویی فوق العاده ای داشته ایم و سعی می کنیم از عناصری که آنها کمتر دارند یا ما بیشتر از آنها داریم، به نحو احسن کنیم.

وی ادامه داد: هنوز ترکیب مدنظرم را انتخاب ننموده ام. بازی می تواند حداقل 90 دقیقه و حداکثر 120 دقیقه گردد و با توجه به سیستمی که در چند ماه اخیر مورد استفاده قرار داده ایم، احتیاج به بازیکنان نیمکت نشین مان هم داریم. به هر حال فردا برای کسب پیروزی می جنگیم و از آنجایی که یک تک بازی پیش روی خود داریم، باید درک کنیم که چه موقع حمله کنیم، چه موقع دفاع کنیم و در نهایت با کمی خوش شانسی می توانیم جام را با خود به خانه برگردانیم.

سرمربی راه راه پوشان تأکید کرد: ما برای تعطیلات به کاردیف نیامده ایم. ما اینجا هستیم تا جام قهرمانی را با خود به تورین ببریم. تیم کاملاً متمرکز و جو آرامی دارد. اطمینان دارم که بازیکنانم فردا نمایشی فوق العاده از خود ارائه خواهند داد.

منبع: تسنیم
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 771

به "آلگری: برای تعطیلات به کاردیف نیامده ایم، می خواهیم با جام قهرمانی به ایتالیا بازگردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلگری: برای تعطیلات به کاردیف نیامده ایم، می خواهیم با جام قهرمانی به ایتالیا بازگردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید