شروع میزبانی تماشاخانه سپند از نمایش روغن کنجد

به گزارش مجله آراد، تماشاخانه سپند میزبان نمایش روغن کنجد با کارگردانی آرمان شهبازی شد

شروع میزبانی تماشاخانه سپند از نمایش روغن کنجد

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی گروه، نمایش روغن کنجد، با نویسندگی ایمان صدیق، کارگردانی آرمان شهبازی و تهیه نمایندگی سعید چنگیزیان، از ساعت 21:00 شب گذشته، در میان استقبال خوب تماشاگران، اجرا های خود را در تماشاخانه سپند شروع کرد.

بازیگران این نمایش 65دقیقه ای عبارتند از؛ مهدی صناعتی (سعید چنگیزیان)، صبا گرگین پور، دلسا کریم زاده، امیر شاه علی، ابوالفضل وزیری، سید عماد حسینی، پرسا مقدس و دیبا دهقانی. بعلاوه از عوامل این نمایش می توان به؛ مجری طرح:هاتف کلاته، برنامه ریز: آیدین صمیمی، دستیار کارگردان:مارال عبدالحسین پور، مدیرصحنه: علی عباسی، دستیاران صحنه: فربد خیری و مریم راد، طراح نور: رضا خضرایی، طراح صحنه: آرین کشیش زاده، طراح لباس: ستاره دلاویز، طراح گریم: وحدت سرچونی، مدیر تبلیغات: امیر قالیچی، مشاور رسانه ی: امیر پارسائیان مهر، طراح پوستر و بروشور: حمید شیرزاد، ساخت تیزر:رامین علیزاده، عکاس:شهریار اکبریه، مدیر اجرایی:میثم اسداللهی اشاره نمود.

خلاصه این نمایش که به قلم ایمان صدیق نوشته شده، بدین گونه است که، یک زوج فرهنگی با پدر پیر خود زندگی می نمایند و با توجه به فشار های صاحبخانه عجله ای برای تخلیه خانه ندارند. صاحبخانه در کوشش است تا ملک خود را به مستاجر نو اجاره دهد و این پریشانی با رسیدن نقاش و کارگر او به اوج می رسد...

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 بهمن 1400 بروزرسانی: 20 بهمن 1400 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 2076

به "شروع میزبانی تماشاخانه سپند از نمایش روغن کنجد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع میزبانی تماشاخانه سپند از نمایش روغن کنجد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید