آخرین مهلت پذیرش بدون آزمون دانشگاه کردستان 31 اردیبهشت ماه است

به گزارش مجله آراد، آخرین مهلت پذیرش بدون آزمون دانشگاه کردستان در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی برای سال تحصیلی 99-1400، 31 اردیبهشت ماه اعلام شده است.

آخرین مهلت پذیرش بدون آزمون دانشگاه کردستان 31 اردیبهشت ماه است

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، گروه امور حمایت از استعداد های درخشان دانشگاه کردستان در اطلاعیه ای، آخرین مهلت پذیرش بدون آزمون (سهمیه استعداد های درخشان) دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی این دانشگاه برای سال تحصیلی 99-1400 را اعلام نمود.

طبق این اطلاعیه، متقاضیان پذیرش بدون آزمون مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی دانشگاه کردستان برای سال تحصیلی 99-1400 فقط تا 31 اردیبهشت فرصت دارند مراحل ثبت نام خود را انجام دهند.

بیشتر بخوانید:

  • 5 رشته جدید به لیست رشته های مقطع دکتری دانشگاه کردستان اضافه شد

    دانشگاه علوم پزشکی کردستان دانشجوی خارجی می پذیرد

بر اساس این اطلاعیه، دانشجویان دانشگاه کردستان که به دلیل تعطیلی و شرایط پیش آمده نتوانستند فرم درخواست پذیرش را توسط معاونت آموزشی دانشکده مربوطه پر نمایند، این فرم ها را مهر و امضا کند و در این فرم ها اطلاعات شخصی خود را وارد نموده و همراه بقیه مدارک ارسال نمایند. دفتر استعداد های درخشان دانشگاه کردستان در صورت واجد شرایط بودن این متقاضیان، اقدام به اخذ امضا های مربوطه خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 1114

به "آخرین مهلت پذیرش بدون آزمون دانشگاه کردستان 31 اردیبهشت ماه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین مهلت پذیرش بدون آزمون دانشگاه کردستان 31 اردیبهشت ماه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید