گوشی می سی سی 9 پرو شیائومی در تاریخ 14 آبان وارد بازار می شود ، دارای دوربین پنجگانه برای علاقه مندان به عکاسی

به گزارش مجله آراد، شرکت شیائومی به زودی گوشی می سی سی 9 پرو را وارد بازار می کند. تاریخ دقیق این ورود به بازار پنجم نوامبر برابر با چهاردهم آبان ماه تعیین شده است.

گوشی می سی سی 9 پرو شیائومی در تاریخ 14 آبان وارد بازار می شود ، دارای دوربین پنجگانه برای علاقه مندان به عکاسی

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب،گوشی می سی سی 9 پرو دارای دوربین پنجگانه است و این موضوع را می توان یکی از مهمترین خصصویات این گوشی جذاب دانست.

گفته می شود که این گوشی با شارژ سریع 30 وات عرضه می شود و دارای یک دوربین 108 مگاپیکسلی است. دوربین های پنجگانه این گوشی به شکل عمودی در یک صف قرار دارند. افزون بر این ها، گوشی می سی سی 9 پرو دارای فلاشر دوگانه ال ای دی است.

به نظر می رسد شیائومی برای افراد علاقه مند به عکاسی برنامه ریزی ویژه ای دارد. درواقع این افراد می توانند با 5 دوربین از زوایای مختلف عکاسی کنند و نگران تاریکی یا مواردی مشابه نباشند. این گوشی از سنسور ISOCELL Bright HMX سامسونگ ، برخوردار است و به راحتی عکس های ماکرو و پرتره هایی زیبا ثبت می کند.

دوربین 108 مگاپیکسلی این گوشی همان دوربینی است که به عنوان دوربین اصلی در گوشی می میکس آلفا استفاده می شد. پیشبینی می شود در رویداد شیائومی در تاریخ چهاردهم آبان ماه، یک تلویزیون جدید شیائومی و یک ساعت هوشمند جدید رونمایی شود.

منبع: انتخاب
انتشار: 25 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 606

به "گوشی می سی سی 9 پرو شیائومی در تاریخ 14 آبان وارد بازار می شود ، دارای دوربین پنجگانه برای علاقه مندان به عکاسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی می سی سی 9 پرو شیائومی در تاریخ 14 آبان وارد بازار می شود ، دارای دوربین پنجگانه برای علاقه مندان به عکاسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید