ملی پوش تکواندو جراحی می کند

به گزارش مجله آراد، به گزارش خبرنگاران، عرفان ناظمی عضو تیم ملی تکواندو کشورمان که به دلیل صادر نشدن ویزا، حضور در مسابقات جهانی را از دست داد، 21 دیماه و در جریان رقابتهای انتخابی تیم ملی آسیب دید و قرار است به زودی تحت عمل جراحی قرار گیرد.

ملی پوش تکواندو جراحی می کند

وی در این مورد به خبرنگاران گفت: مدتی بعد از آسیب دیدگی قرار بود، رباط پاره شده را جراحی کنم، ولی به دلیل آنکه احتمال داشت این جراحی مانع حضورم در بازی های المپیک شود، پس از مشورت با چند کارشناس از جراحی منصرف شدم و کارهای درمانی را پیگیری کردم.

ناظمی افزود: با انتشار خبر تعویق یکساله بازی های المپیک به فکر رفع کلی مشکل آسیب دیدگی افتادم. اکنون که کارهای فیزیوتراپی و برنامه های درمانی را زیر نظر دکتر مطوری نژاد انجام می دهم تا ان شاالله شرایط جراحی فراهم شود.

ملی پوش تکواندو در خاتمه گفت: پس از جراحی باید شش ماه دوره نقاهت و درمان را پشت سر بگذارم و پس از آن تمرینات خود را آغاز خواهم کرد. با وجود عضویت در تیم اعزامی به مسابقات تیمی المپیک که به صورت نمایشی برگزار می شود، فرصت لازم را دارم تا با سلامت کامل خود را آماده سفر به توکیو کنم. دوست دارم در بزرگترین آوردگاه ورزشی جهان حضور داشته باشم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 1035

به "ملی پوش تکواندو جراحی می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملی پوش تکواندو جراحی می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید