قتل زن همسایه روی پشت بام

به گزارش مجله آراد، مرد جوان به طمع سرقت طلا های زن همسایه به بهانه ای او را به پشت بام خانه اش کشاند و به قتل رساند.

قتل زن همسایه روی پشت بام

با ما همراه باشید و درباره ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران از خبرنگاران، نیمه شب آدینه 26 دی مأموران پلیس از قتل زنی 65 ساله در خانه اش واقع در اسلام آباد کرج با خبر شدند؛ به محض حضور مأموران پلیس در محل حادثه تعیین شد وی به دست فرد ناشناسی خفه شده و طلاهایش به سرقت رفته است.

یکی از فرزندان مقتول به مأموران گفت: امشب وقتی به خانه برگشتیم متوجه شدم مادرم نیست همه جا را گشتیم تا اینکه جسدش را روی پشت بام پیدا کردیم؛ طلا های مادرم را هم سرقت نموده بودند.

سرهنگ نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی البرز در تشریح این خبر گفت: پس از انتقال جسد به پزشکی قانونی تحقیقات پلیسی برای کشف راز این جنایت شروع شد و کارآگاهان در پرس و جو از همسایه ها دریافتند حدود ساعت 2 بعد از ظهر همان روز مرد جوانی را که همسایه دیوار به دیوار مقتول بوده دیده اند که وحشت زده و سراسیمه از خانه وی خارج شده و فرار نموده است. بدین ترتیب تحقیقات برای دستگیری وی شروع و تعیین شد او به استان تهران فرار نموده است بنابراین با ردیابی های پلیسی در کمتر از 12 ساعت متهم دستگیر و به اداره آگاهی البرز منتقل شد.

وی در نخستین بازپرسی ها به قتل زن همسایه اعتراف کرد و درباره انگیزه خود گفت: از مدت ها قبل دچار مسائل شدید اقتصادی شده بودم، وقتی متوجه شدم این زن مقدار زیادی طلا دارد نقشه سرقت از او را کشیدم روزحادثه با اطلاع از اینکه وی در خانه تنهاست به در خانه اش رفتم به او گفتم دیوار خانه ام نم داده و احتمالاً لوله کشی خانه وی مشکل دارد بعد هم به این بهانه که باید لوله کشی خانه اش را آنالیز کنم وارد خانه شده و او را به پشت بام کشاندم و همان جا خفه اش کردم، سپس طلاهایش را سرقت نموده و پا به فرار گذاشتم؛ مقداری از طلا های سرقتی را در کرج و فردیس به قیمت 60 میلیون تومان به 2 نفر فروختم و بقیه را در خانه ام مخفی کردم.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 29 بهمن 1399 بروزرسانی: 29 بهمن 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 1563

به "قتل زن همسایه روی پشت بام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قتل زن همسایه روی پشت بام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید