فوتبال نویسان انگلیس، استرلینگ را به عنوان برترین بازیکن جزیره انتخاب کردند

به گزارش مجله آراد، انجمن خبرنگاران فوتبالی انگلیس، هافبک هجومی تیم منچسترسیتی را به عنوان برترین بازیکن این فصل لیگ برتر انتخاب کردند.

فوتبال نویسان انگلیس، استرلینگ را به عنوان برترین بازیکن جزیره انتخاب کردند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از تاک اسپورت، در حالی که بازیکنان و اعضای اتحادیه فوتبالیست های حرفه ای انگلیس (PFA) فیرجیل فن دایک مدافع میانی تیم فوتبال لیورپول را به عنوان بهترین بازیکن این فصل لیگ برتر انگلیس انتخاب کردند، انجمن فوتبال نویسان انگلیس (FWA) رحیم استرلینگ را شایسته کسب عنوان بهترین بازیکن این فصل جزیره دانستند.

استرلینگ که سال جاری جزو کاندیداهای کسب جایزه PFA بود و روز گذشته (یکشنبه) جایزه برترین بازیکن جوان لیگ برتر انگلیس را هم برد، جزو مهره های کلیدی این فصل تیم تحت راهنمایی پپ گواردیولا بوده است.

او در این فصل لیگ برتر انگلیس 17 گل زده است و 13 پاس گل داده و در حضور سیتی در صدر جدول رده بندی انگلیس تأثیر بسزایی داشته است.

استرلینگ چهارمین بازیکن منچسترسیتی است که از نگاه فوتبال نویسان انگلیس جایزه بازیکن فصل را دریافت می نماید. دان رویه در فصل 55-1954، برت تراوتمان در فصل 56-1955 و تونی بوک در فصل 69-1968 سه بازیکن قبلی من سیتی بودند که این جایزه را کسب کردند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 203

به "فوتبال نویسان انگلیس، استرلینگ را به عنوان برترین بازیکن جزیره انتخاب کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال نویسان انگلیس، استرلینگ را به عنوان برترین بازیکن جزیره انتخاب کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید