سالار عقیلی شهر خاموشی را منتشر کرد

به گزارش مجله آراد، سالار عقیلی با معرفی آلبوم نو خود به نام شهر خاموشی در رادیو صبا قطعه می ترسم را اولین بار از این شبکه رادیویی به مخاطبین تقدیم کرد.

سالار عقیلی شهر خاموشی را منتشر کرد

به گزارش خبرنگاران، برنامه موسیقی محور صباهنگ هر روز در بخش های مختلف به پخش ترانه های درخواستی مخاطبان، معرفی موسیقی و هنرمندان این عرصه می پردازد و در بخش مهمان ویژه میزبان یکی از هنرمندان این حوزه می گردد.

سالار عقیلی، خواننده در این برنامه با معرفی آخرین آلبوم موسیقی خود به نام شهر خاموشی درباره تفاوت این آلبوم با سایر آثار خود گفت: آلبوم شهر خاموشی با آهنگسازی ابوالفضل و ایوب صادقی نژاد و بهتاش زرین در هفت قطعه تقدیم مردم می گردد. این آلبوم از این نظر از سایر آثار فرق دارد که در آن از اشعار کلاسیک کمتر استفاده شده است و از اشعار ترانه سرایان معاصر مثل مهدیه عرب و محمدرضا یار بهره برده ایم.

او درباره کار با یک گروه ثابت موسیقی گفت: دوست دارم با گروه های مختلفی کار کنم؛ زیرا همکاری با گروه های مختلف باعث می گردد با سلیقه ها و تفکرهای مختلف آشنا شوید و بتوانید از تجربیات خود در فراوری کارهای متنوعی بهره ببرید که خود این امر منجر به فراوری کار تازه می گردد و از تکراری شدن آثار جلوگیری می نماید.

برنامه صباهنگ هر روز ساعت 18 به تهیه کنندگی سجاد کلبادی نژاد و اجرای فریبا باقری پخش می گردد.

در این بخش مخاطب قطعه می ترسم از آلبوم تازه سالار عقیلی باشید که به وسیله رادیو در اختیار خبرنگاران قرار گرفته است:

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی نماید.

فایل آن را از اینجا دانلود کنید: audio/mp3

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 اسفند 1400 بروزرسانی: 26 اسفند 1400 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 2116

به "سالار عقیلی شهر خاموشی را منتشر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سالار عقیلی شهر خاموشی را منتشر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید