رضایت عراقى هاى سابق پرسپولیس، استقلال و تراکتور از پیروزى مقابل ازبکستان

به گزارش مجله آراد، بشار رسن، طارق همام و علاء عبدالزهرا ملى پوشان فوتبال عراق که سابقه حضور در باشگاه هاى ایرانى را داشته اند پیروزى مقابل ازبکستان در تاشکند را ارزشمند توصیف کردند.

رضایت عراقى هاى سابق پرسپولیس، استقلال و تراکتور از پیروزى مقابل ازبکستان

به گزارش خبرنگاران، تیم ملى عراق صدرنشین گروه سوم مسابقات مقدماتى جام جهانى و اصلى ترین حریف ایران در تاشکند با یک گل ازبکستان را شکست داد.

علاء عبدالزهرا کاپیتان تیم ملى عراق و بازیکن سابق باشگاه هاى مس کرمان و تراکتورسازى در مورد پیروزى برابر ازبکستان گفت: این پیروزى هر چند در یک بازى محبت آمیز براى ما اهمیت زیادى داشت و مى تواند موجب بالا رفتن روحیه اعضاى تیم گردد. فکر مى کنم با این برد توانستیم از اردوى ازبکستان به خوبى استفاده کنیم و دستاورد ارزشمندى داشتیم. مقابل تیم قدرتمندى مثل ازبکستان و طرفداران این تیم بازى زیبایى انجام دادیم و نمایش بسیار خوبى داشتیم. در یک سال و نیم گذشته تجربه بازى کردن در چنین جوى و با حضور این تعداد تماشاگر را نداشتیم با این حال به راحتى موقعیت خلق مى کردیم و مى توانستیم با گل هاى بیشترى در این بازى پیروز شویم.

بشار رسن هافبک سابق باشگاه پرسپولیس هم گفت: ما پیروز شدیم برابر یک تیم عظیم و قدرتمند در یک بازى سخت به پیروزى برسیم. ازبکستان بازیکنان بسیار خوبى دارد که در لیگ هاى معتبرى بازى مى نمایند. حضور تماشاگران میزبان تاثیرى روى عملکرد ما نداشت با این وجود حریف خودمان را دست کم نگرفتیم.

رسن که دو موقعیت تک به تک را در این بازى از دست داد افزود: فکر مى کنم شتا ب زده عمل کردم اما امیدوارم در بازى هاى بعدى جبران کنم. این بازى براى ما و کادر فنى بسیار مفید بود و به خوبى از این تجربه استفاده کردیم.

طارق همام بازیکن سابق استقلال تهران هم بعد از پیروزى عراق مقابل ازبکستان گفت: بازیکنان ما عملکرد بسیار خوبى در این بازى داشتند.مقابل یک حریف قدرتمند سبک مورد نظر خودمان را پیاده کردیم و امیدواریم بتوانیم همچنان این فرایند را حفظ کنیم تا با آمادگى کامل وارد بازى هاى مرحله مقدماتى شویم. ما در این مسابقه با یک سیستم جدید بازى کردیم اما هرکدام از نفرات وظیفه خودشان را به درستى انجام دادند و توانستیم نمایشى در شان و لیاقت تیم ملى عراق داشته باشیم. یک گل زدیم، موقعیت هاى زیادى ساختیم و از برترى خودمان به خوبى محافظت کردیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 فروردین 1400 بروزرسانی: 24 فروردین 1400 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 1678

به "رضایت عراقى هاى سابق پرسپولیس، استقلال و تراکتور از پیروزى مقابل ازبکستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضایت عراقى هاى سابق پرسپولیس، استقلال و تراکتور از پیروزى مقابل ازبکستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید