راهنمای خرید بلیط هواپیمای تهران ، استانبول

به گزارش مجله آراد، خبرنگاران- قیمت بلیط هواپیما تهران - استانبول در آخرین روز های آبان سال جاری حداقل دو میلیون تومان است. این رقمی است که یکی از هواپیمایی های داخلی بابت پرواز روز آدینه 27 آبان دریافت می نماید و آنالیز ها نشان می دهد خرید بلیط هواپیما در این مسیر از سایر شرکت های داخلی بین دو تا دو میلیون و 500 هزار تومان تمام می گردد. همزمان با هواپیمایی های داخلی، امکان خرید بلیط هواپیما تهران - استانبول از پگاسوس، قطرایرویز، فلای دوبی، لوفت هانزا، ترکیش ایرلاینز و امارات وجود دارد که الان نرخ پرواز های فرست کلاس هواپیمایی امارات به 134 میلیون تومان رسیده است.

راهنمای خرید بلیط هواپیمای تهران ، استانبول

به گزارش خبرنگاران، قیمت بلیط هواپیما از تهران به استانبول به وسیله هواپیمایی آتا در روز های به جای مانده از آبان سال جاری حداقل دو میلیون تومان است. این پرواز قرار است روز آدینه 27 آبان ساعت 18 و 45 دقیقه انجام گردد. مسافران این پرواز با هواپیمای ایرباس AB6 ظرف دو ساعت و 30 دقیقه از فرودگاه امام تهران راهی فرودگاه استانبول می شوند. البته قیمت بلیط هواپیما از تهران به استانبول به وسیله آتا در سایر روز به جای مانده از آبان بیشتر است و مثلا در روز 24 آبان به سه میلیون و 200 هزار تومان می رسد.

خرید بلیط هواپیما تهران به استانبول از سوی هواپیمایی قشم ایر در آخرین روز های آبان سال جاری حداقل دو میلیون و 500 هزار تومان هزینه دارد. پروازی که طبق اعلام قشم ایر روز پنجشنبه 26 آبان ساعت 9 و نیم صبح انجام می گردد و مسافران آن در حد فاصل دو ساعت و 30 دقیقه با AB6 راهی ترکیه می شوند. سایر بلیط های تهران - استانبول هواپیمایی قشم ایر با قیمت های بیشتری فروخته می شوند. بلیط دو میلیون و 500 هزار تومانی معراج در روز 26 آبان مقرون به صرفه ترین گزینه این هواپیمایی برای آخرین روز های آبان سال جاری است. این پرواز ساعت هفت و نیم صبح تهران را به مقصد استانبول ترک می نماید و قرار است مسافران آن مسیر دو و نیم ساعته تهران - استانبول را با هواپیمای ایرباس 320 تجربه نمایند. به جز این گزینه، می توانیم به پرواز روز سه شنبه 24 آبان اشاره کنیم که خرید آن سه میلیون و 100 هزار تومان تمام می گردد.

خرید بلیط هواپیما تهران - استانبول از سایر هواپیمایی های داخلی می تواند کمتر از سه میلیون تومان هزینه داشته باشد. مثلا قیمت بلیط تهران - استانبول ماهان در روز دوشنبه 23 آبان دو میلیون و 900 هزار تومان است. بلیط تهران - استانبول این هواپیمایی روز سه شنبه دو میلیون و 980 هزار تومان فروخته می گردد و آسمان، قیمت بلیط روز چهارشنبه 25 آبان را دو میلیون و 500 هزار تومان اعلام نموده است. خرید بلیط هواپیما تهران - استانبول از هواپیمایی ایران ایر در روز چهارشنبه 25 آبان دو میلیون و 600 هزار تومان هزینه دارد و با دو میلیون و 300 هزار تومان می گردد بلیط این مسیر را در روز آدینه 27 آبان خرید.

قیمت بلیط تهران - استانبول ترکیش ایرلاینز در نیمه دوم آبان حداقل دو میلیون و 800 هزار تومان است. بلیط پرواز روز دوشنبه 23 آبان ترکیش ایرلاینز در مسیر تهران - استانبول با این قیمت فروخته می گردد. همین بلیط روز سه شنبه 24 آبان سه میلیون و 200 هزار تومان و آخرین روز آبان سال جاری حداقل سه میلیون و 400 هزار تومان فروخته می گردد. به جز ترکیش ایرلاینز درحال حاضر، خرید بلیط تهران - استانبول از هواپیمایی خارجی دیگری مثل لوت هانزا و امارات امکان پذیر است. البته پرواز های لوفت هانزا به شکل دو مرحله ای و سامل توقف در فرانکفورت آلمان انجام می گردد. کف قیمت بلیط تهران 0 استانبول از هواپیمایی لوت هانزا در نیمه دوم آبان سال جاری 22 میلیون و 500 هزار تومان است. مسافران این پرواز در قدم اول ساعت دو 10 دقیقه بامداد چهارشنبه 25 آبان با هواپیمای AB340 از تهران به فرانکفورت می روند و بعد از توقف هفت ساعته، با هواپیمای AB321 از فرانکفورت راهی فرودگاه بین المللی استانبول می شوند. سایر پرواز های تهران - استانبول لوفت هانزا با همین قیمت در آخرین روز های آبان سال جاری فروخته می شوند.

خرید بلیط هواپیما تهران - استانبول از هواپیمایی امارات در نیمه دوم آبان سال جاری برای پرواز های اکونومی حداقل 12 میلیون تومان هزینه دارد و این رقم برای پروز های فرست کلاس به 134 میلیون تومان افزایش پیدا می نماید. بلیط پرواز فرست کلاس روز یکشنبه 29 آبان درحالی با این رقم فروخته می شد که مسافران آن مسیر تهران تا دوبی را با پرواز بویینگ 777 سپری می نمایند و بعد از سه ساعت توقف در امارات، با یونکرس 388 به سمت استانبول می روند.

انواع بلیط هواپیما تهران به استانبول در هفته پایانی آبان

هواپیمایی

نوع هواپیما

تاریخ پرواز

قیمت

آتا

ایرباس AB6

آدینه 27 آبان

دو میلیون تومان

قشم ایر

ایرباس AB6

پنجشنبه 26 آبان

دو میلیون و 500 هزار تومان

معراج

ایرباس 320

پنجشنبه 26 آبان

دو میلیون و 500 هزار تومان

آسمان

ایرباس 320

چهارشنبه 25 آبان

دو میلیون و 500 هزار تومان

ایران ایر

AB6

آدینه 27 آبان

دو میلیون و 300 هزار تومان

ماهان

A310

آدینه 27 آبان

دو میلیون و 200 هزار تومان

ترکیش ایرلاینز

-

دوشنبه 23 آبان

دو میلیون و 800 هزار تومان

لوفت هانزا

AB340 و AB321 (دو مرحله ای)

چهارشنبه 25 آبان

22 میلیون و 500 هزار تومان

امارات (فرست کلاس)

بویینگ 777 و یونکرس 388 (دو مرحله ای)

یکشنبه 29 آبان

134 میلیون تومان

منبع: فرارو
انتشار: 22 آبان 1401 بروزرسانی: 22 آبان 1401 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 2288

به "راهنمای خرید بلیط هواپیمای تهران ، استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید بلیط هواپیمای تهران ، استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید