دستگیری و توقیف خودروی اغتشاشگر محله نبرد

به گزارش مجله آراد، رئیس پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری یکی از عاملان اغتشاشات آبان ماه که دیوار یکی از ساختمان های شهرداری منطقه 14 را در محله نبرد تخریب نموده بود، اطلاع داد.

دستگیری و توقیف خودروی اغتشاشگر محله نبرد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سرهنگیعقوبعلی رجبیان با اعلام این خبر گفت: در حوادث و نا آرامی آبان ماه، خبری مبنی بر تخریب دیوار یکی از ساختمان های شهرداری منطقه 14 تهران توسط تعدادی افراد اغتشاشگر دریافت کردیم.

رئیس پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی پایتخت با اشاره به اینکه شناسایی و دستگیر عاملان تحریب در دستور کار ماموران پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی نهاده شد، گفت: در تحقیقات مقدماتی به دست آمد که یکی از عاملان تخریب با یک دستگاه خودروی سواری در محل حاضر شده است.

وی شرح داد: با شناسایی مالک خودرو ماموران پایگاه ششم پیروز شدند، محل سکونت وی را در محله نبرد شناسایی و نتیجه تحقیقات اجرا شده را در اختیار مقام قضائی قرار دهند.

این مقام انتظامی اضافه نمود: با هماهنگی های قضائی تیمی از ماموران پایگاه ششم پیروز شدند، متهم را در مخفیگاهش دستگیر و خودروی وی را توقیف نمایند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم در پایگاه ششم به جرم ارتکابی اعتراف و به مرجع قضائی معرفی گردید، خاطر نشان کرد: شناسایی دیگر عاملان تخریب اموال عمومی در دستور کار قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 733

به "دستگیری و توقیف خودروی اغتشاشگر محله نبرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری و توقیف خودروی اغتشاشگر محله نبرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید