دراگون بال با حضور در فورتنایت تاریخ سازی می نماید

به گزارش مجله آراد، شخصیت های محبوب سری دراگون بال از جمله گوکو (Goku)، وجتا (Vegeta)، بلوما (Bluma) و بیروس (Beerus) به تازگی در قالب رویدادی به همراه چندین فعالیت درون بازی به فورتنایت آمده و به شما اجازه می دهند که طوری بجنگید که گویی یک سوپر سایان هستید!

دراگون بال با حضور در فورتنایت تاریخ سازی می نماید

در کنار چهار شخصیت ذکر شده، موارد دیگری با الهام از مجموعه دراگون بال نظیر پیک اکس های Power Pole و Kamesennins Staff، گلایدرهای Nimbus Cloud و Space Pod، اموت های Charging Up ،Fusion و Boosting Ki نیز در دسترس بازیکنان قرار خواهند گرفت. از طرفی آیتمی در بازی قرار گرفته که با حرکت ویژه Kamehameha به بازیکنان اجازه می دهد تا آسیب زیادی به دیگران و سازه ها وارد نمایند.

آیتم های تزئینی تنها بخشی از محتوای دراگون بال هستند که به فورتنایت می آیند. در کنار شخصیت ها و پوسته های مختلف بخش نوی با نام Power Unleashed برای همه بازیکنان وجود خواهد داشت که شامل چالش ها و ماموریت هایی است که بازیکنان می توانند برای دریافت جوایز مختلف آن ها را تکمیل نمایند. در واقع هفت ماموریت وجود خواهد داشت که می توان آن ها را تکمیل کرد. اگر تمام هفت مورد را کامل کنید، می توانید به گلایدر Shenron به همراه اسپری ها و جوایز دیگر دسترسی پیدا کنید. این ماموریت ها از 30 آگوست (8 شهریور) در دسترس خواهند بود.

از طرفی نقشه بازی حالت هایی رقابتی مانند Versus Boards را نیز اضافه می نماید. بازیکنان می توانند در این حالت در یک نبرد PvP شرکت نمایند که در آن پنج دقیقه فرصت دارند تا با استفاده از قابلیت هایی مانند Kamehameha blast یا Nimbus Cloud حریفان خود را شکست دهند. بعلاوه خانه Kame به نقشه اضافه شده که می توانید به آنجا سفر نموده و شمش های طلای خود را با آیتم های منحصربه فرد بولما (Bulma) مبادله کنید.

در 19 آگوست (28 مرداد) نیز جزیره دراگون بال به بازی اضافه می گردد که شامل چندین مکان نظیر کاخ کامی، خانه ی گوکو و اتاق روح و زمان و غیره خواهد بود. در نهایت بازی میزبان رویدادهایی برای قسمت های منتخب Dragon Ball Super تا 17 سپتامبر (26 شهریور) خواهد بود.

اپیک گیمز قبلا اعلام نموده بود که قرار است شخصیت های دراگون بال را به فورتنایت اضافه کند، با این حال محتوای نو ارائه شده چیزی فراتر از آیتم های تزئینی است. در حالی که فرصتی فراهم شده تا در نهایت بتوانید گوکو را در مقابل سوپرمن قرار دهید، Dragon Ball Adventure Land در واقع یک بازی ویدیویی مستقل است که درون فورتنایت قرار گرفته است و می توانید ساعت ها از آن لذت ببرید.

می توانید در ادامه تریلر سینمایی و تریلر گیم پلی حضور شخصیت های دراگون بال در فورتنایت را ببینید.

منبع: IGN

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 28 مرداد 1401 بروزرسانی: 28 مرداد 1401 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 2246

به "دراگون بال با حضور در فورتنایت تاریخ سازی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دراگون بال با حضور در فورتنایت تاریخ سازی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید