تور ارزان برزیل: توقف یک نیمه ای استقلال برابر پیکان با اخراج مدافع برزیلی

به گزارش مجله آراد، به گزارش خبرنگاران، تیم های فوتبال استقلال و پیکان در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال از ساعت 20:45 به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این بازی با نتیجه تساوی بدون گل انتها یافت.

تور ارزان برزیل: توقف یک نیمه ای استقلال برابر پیکان با اخراج مدافع برزیلی

با تور ارزان برزیل از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

استقلال این بازی را هجومی تر شروع کرد اما پیکان به تدریج بر بازی مسلط شد و در حضور تماشاگران استقلال دو موقعت خوب گلزنی روی دروازه میزبان به دست آورد.

پیکانی ها ابتدا در دقیقه 13 روی شوت سنگین غلامرضا ثابت ایمانی می توانستند به گل برسند اما سیدحسین حسینی دروازه بان استقلال این شوت از راه دور را به کرنر فرستاد.

در دقیقه 19 هم پیکان با انجام یک کار گروهی از سمت چپ دفاع استقلال توپ را تا محوطه جریمه این تیم جلو آورد اما محمد قاسمی نژاد بازیکن پیکان قدر موقعیت خوب گلزنی را ندانست و توپ را از بالای دروازه به اوت زد.

برترین فرصت استقلال در نیمه نخست به وسیله جعفر سلمانی رقم خورد. سلمانی با یک حرکت انفرادی تا پشت محوطه جریمه پیکان پیش رفت و شوت سنگین او در دقیقه 33 به وسیله محمد ناصری دروازه بان پیکان به کرنر فرستاده شد.

اتفاق ویژه این نیمه اخراج مستقیم رافائل داسیلوا مدافع برزیلی استقلال در دقیقه 41 و در پی خطا روی بازیکن پیکان بود. سیدرضا مهدوی داور مسابقه علاوه بر نشان دادن کارت قرمز به داسیلوا، در این نیمه به مجتبی حسینی سرمربی پیکان کارت زرد داد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 خرداد 1401 بروزرسانی: 3 خرداد 1401 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 2167

به "تور ارزان برزیل: توقف یک نیمه ای استقلال برابر پیکان با اخراج مدافع برزیلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان برزیل: توقف یک نیمه ای استقلال برابر پیکان با اخراج مدافع برزیلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید