توافق اوزیل با فنرباغچه

به گزارش مجله آراد، بر اساس ادعای یک رسانه ترکیه ای، هافبک آلمانی توپچی های لندن در همین ماه ژانویه راهی فنرباغچه خواهد شد.

توافق اوزیل با فنرباغچه

جهت دریافت خدمات معماری ویلا مدرن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران، بر اساس ادعای خبرگزاری DHA ترکیه، مسعوت اوزیل برای پیوستن به تیم فوتبال فنرباغچه ترکیه در ماه جاری میلادی با مسئولان این باشگاه ترکیه ای به توافق رسیده است. پیش از این گفته می شد که باشگاه دی سی یونایتد آمریکا پیشتاز به خدمت دریافت اوزیل 32 ساله است، اما حالا طبق ادعای این رسانه ترکیه ای او ترجیح داده به جای بازی در لیگ حرفه ای فوتبال آمریکا (MLS)، فوتبالش را در سوپرلیگ ترکیه دنبال کند.

DHA مدعی شد، این هافبک آلمانی که اصالتی ترکیه ای دارد، پیشنهاد بازی در لیگ MLS با پیراهن دی سی یونایتد را رد نموده تا بتواند به عضویت فنرباغچه دربیاید. گفته می گردد او قراردادی سه و نیم ساله با این باشگاه ترکیه ای امضا خواهد نمود و خود را تا سال 2024 به زرد و لاجوردی پوشان استانبول متعهد خواهد نمود.

مسعود اوزیل این فصل نامش در لیست 25 نفره لیگ فزونی آرسنال قرار داده نشده و میکل آرتتا، سرمربی اسپانیایی توپچی های لندن اعتقادی به هافبک پیشین تیم های شالکه، وردربرمن و رئال مادرید ندارد.

اوزیل 32 ساله که قرارداد فعلی اش با آرسنال در انتها فصل جاری به انتها می رسد، از ماه مارس (اسفند سال گذشته) حتی یک بازی هم برای آرسنال به میدان نرفته است.

هافبک پیشین تیم ملی آلمان که در سال 2013 از رئال مادرید به آرسنال پیوست، تا به امروز در 254 بازی برای توپچی های لندن به میدان رفته و 44 گل نیز به ثمر رسانده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 دی 1399 بروزرسانی: 18 دی 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 1491

به "توافق اوزیل با فنرباغچه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توافق اوزیل با فنرباغچه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید