بهترین، بدترین، زشت ترین و شلوغ ترین فرودگاه های دنیا

به گزارش مجله آراد، خیلی از ما به دلایل شغلی یا مسافرت های فراوان با فرودگاه ها و خطوط هوایی بسیاری سروکار داشته و داریم، اما تا به حال به بهترین، بدترین، زشت ترین و شلوغ ترین فرودگاه های دنیا فکر کرده اید؟

بهترین، بدترین، زشت ترین و شلوغ ترین فرودگاه های دنیا

هیچ یک از فرودگاه های دنیا عین هم ساخته نشده اند با این وجود اخیرا بیشتر مسافران سراسر دنیا رضایت کافی از شرایط سفرهای هوایی را ندارند. به همین علت پیدا کردن این لیست فزونین و بدترین از تمام دنیا کار راحتی بود. در ادامه با نظرات افراد آشنا می شویم. بیایید با نظرات مثبت شروع کنیم.

فزونین

فرودگاه سنگاپور

طبق گزارش نیویورک تایمز براساس Skytrax World Airport Awards سال 2010، بیشترین مقدار رضایت دنیای متعلق به فرودگاه های آسیا است. فرودگاه سنگاپور، سئول و هنگ کنگ به ترتیب بیشترین رضایت را به خود جلب کرده بودند.

فرودگاه سئول

این فرودگاه ها از لحاظ طراحی، سرویس دهی، و تکنولوژی بالای وسایل امنیتی و راحتی مسافران با امکانات دیگر فرودگاه ها کاملا متفاوت هستند.

مونیخ، زوریخ و آمستردام تنها فرودگاه های غرب بانکوک هستند که در رده 10 قرار می گیرند. در آمریکا نیز طبق بررسی های J.D. Powers فرودگاه هایی که مشتری ها نارضایتی کمتری از آن ها داشته اند عبارتند از:

  • فرودگاه وین- دترویت
  • فرودگاه بین المللی دنور
  • فرودگاه بین المللی مینیاپولیس- سنت پل
  • فرودگاه بین المللی اورلاندو (فلوریدا)
  • فرودگاه بین المللی فینکس

بدترین

فرودگاه نیوآرک

در ادامه بررسی های بالا بدترین فرودگاه آمریکا فرودگاه بین المللی نیوآرک است که از هر لحاظ، از زمان چک-این گرفته تا پارکینگ پایین ترین رتبه را به خود اختصاص داده است.

فرودگاه بین المللی شیکاگو نیز نتوانسته رضایت مسافران را به خود جلب کند. یکی از نارضایتی ها ایستادن های طولانی مدت در صف های مختلف است.

زشت ترین

فرودگاه جان اف کندی

حالا به سراغ فرودگاه هایی می رویم که ظاهر آن ها از مد افتاده و قدیمی شده است. این لیست شامل فرودگاه بین المللی جان اف کندی (نیویورک)، فرودگاه شارل دو گل (پاریس) و ترمینال 3 فرودگاه هیترو (لندن)، فرودگاه بین المللی ال پاسو (تگزاس)، فرودگاه بین المللی ناسائو یا لیندن پیندلینگ (کشور باهاماس) و فرودگاه صوفیه (بلغارستان) است.

شلوغ ترین

فرودگاه آتلانتا

هرچند شلوغی نشان از فزونی فرودگاه ها نیست اما باز هم طبق گزارش The Expeditioner لیست زیر شلوغ ترین فرودگاه ها را نشان می دهد:

فرودگاه بین المللی هارتسفیلد- جکسون آتلانتا با 87،993،451 مسافر در سال 2009

فرودگاه هیترو با 66،037،578 نفر مسافر

فرودگاه بین المللی پکن با 65،329،851 نفر مسافر

فرودگاه بین المللی اوهر شیکاگو با 64،397،891 نفر مسافر

فرودگاه بین المللی ناریتای توکیو با 61،903،656 نفر مسافر

بدترین شرکت های هواپیمایی آمریکا

ناراحتی بیشتر مسافران اغلب از خطوط هوایی است تا فرودگاه که در قسمت پایانی به معرفی این خطوط می پردازیم که براساس Huffington Post بیشترین نارضایتی را داشته اند:

شرکت هواپیمایی امریکن ایگل (American Eagle)

شرکت هواپیمایی Atlantic Southeast

شرکت هواپیمایی Comair آفریقای جنوبی

شرکت هواپیمایی Delta

شرکت هواپیمایی SkyWest

اگر شما نیز تجربه حضور در هر یک از این فرودگاه ها یا خطوط هوایی، یا فرودگاه های دیگری که در این مطلب نامی از آن برده نشد را داشته اید آن را با ما و دیگر خوانندگان درمیان بگذارید.

منبع: کجارو / matadornetwork.com
انتشار: 30 دی 1400 بروزرسانی: 30 دی 1400 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 2053

به "بهترین، بدترین، زشت ترین و شلوغ ترین فرودگاه های دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین، بدترین، زشت ترین و شلوغ ترین فرودگاه های دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید