تور تایلند لحظه آخری: برنامه بانکوک برای بازگشایی به روی گردشگران

به گزارش مجله آراد، مرکز تایلند برای میزبانی از گردشگران بین المللی که به طور کامل واکسینه شده اند آماده می گردد.

تور تایلند لحظه آخری: برنامه بانکوک برای بازگشایی به روی گردشگران

با تور تایلند لحظه آخری از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا تایلند را ببینید.

ایسنا: نشنال، با تصویب شدن طرح پیشنهادی بازگشایی بانکوک، این شهر که در دوران پیش از همه گیری ویروس کرونا به اسم پربازدیدترین شهر دنیا شناخته می شد از یکم اکتبر پذیرای جهانگردانی خواهد بود که به طور کامل علیه ویروس کرونا واکسینه شده باشند.

به این ترتیب منطقه چیانگ مای واقع در شمال تایلند که به خاطر معبدها و کوه هایش مشهور است در کنار پاتایا و سایر نقاط جهانگردی تایلند برای بازگشایی به روی جهانگردان آماده می شوند.

برنامه نو باید مورد تایید مرکز شرایط کووید 19 تایلند قرار بگیرد. با این حال برای ورود بدون قرنطینه جهانگردان کاملا واکسینه شده برای این منطقه ها پیشنهادی، دست کم 70 درصد از ساکنان این منطقه ها باید واکسینه شوند.

عملی شدن این طرح درحقیقت، اقدامی برای تکمیل طرح سندباکس تایلند خواهد بود که از ماه جولای برای احیای صنعت جهانگردی خسارت دیده این کشور به اجرا گذاشته شد.

مقام های جهانگردی تایلند معتقدند شروع احیای جهانگردی کشور موفقیت آمیز بوده است.

به یاری این طرح که به واسطه آن جهانگردان واکسینه شده تا زمانی که در هتل های معین شده اقامت می نمایند می توانند وارد پوکت و سایر شهرها شوند، بیش از 27هزار جهانگرد بین المللی از تایلند بازدید نموده اند.

جهانگردان آمریکایی، انگلیسی، آلمانی و فرانسوی از جمله جهانگردانی هستند که بیشترین آمار سفر به پوکت را در این مدت به ثبت رسانده اند.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 17 شهریور 1400 بروزرسانی: 17 شهریور 1400 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 1909

به "تور تایلند لحظه آخری: برنامه بانکوک برای بازگشایی به روی گردشگران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور تایلند لحظه آخری: برنامه بانکوک برای بازگشایی به روی گردشگران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید