بارسلونا 1 ، رئال مادرید 2؛ فتح نیوکمپ در اولین ال کلاسیکوی فصل

به گزارش مجله آراد، خبرگزاری خبرنگاران- رئال مادرید برنده اولین ال کلاسیکوی فصل 2021/22 لالیگا در نیوکمپ شد.

بارسلونا 1 ، رئال مادرید 2؛ فتح نیوکمپ در اولین ال کلاسیکوی فصل

به گزارش خبرنگاران، رئال مادرید از هفته دهم رقابت های لالیگا میهمان بارسلونا بود که در نهایت پیروز شد با ارائه یک بازی حساب شده و منطقی، 2-1 بارسلونا را شکست داده و با 20 امتیاز، علاوه بر ایجاد اختلاف 5 امتیازی با تیم کومان، موقتاً به صدر جدول هم برگردد. داوید آلابا و سرخیو آگوئرو در اولین ال کلاسیکوی خود، اولین گل با پیراهن تیمشان را هم به ثمر رساندند. این اولین پیروزی کارلو آنچلوتی در نیوکمپ و در قامت سرمربیگری رئال مادرید بود تا اکنون 3 برد و 3 باخت در ال کلاسیکو ها داشته باشد. صندلی کومان نیز قطعاً بار دیگر متزلزل خواهد شد.

بعد از آغاز خوب میزبان با پرسینگ از جلو، رئال مادرید روی چند پاس بلند پشت دفاع و ضدحملات سریع، تیم کومان را وادار به عقب نشینی کرد تا 15 دقیقه نخست بدون اتفاق خاصی همراه باشد. دقیقه `20 وینیسیوس با حرکتی زیبا با عبور از چند مدافع بارسلونا وارد محوطه جریمه شد و روی زمین افتاد که پس از آنالیز VAR هم پنالتی تشخیص داده نشد.

دقیقه `23 وینیسیوس با فرار پشت دفاع در موقعیت تک به تک چندین بار تراشتگن را جا گذاشت تا فرصت شوت زنی پیدا کند اما در نهایت بعد از اینکه ضربه اش راهی به دروازه پیدا نکرد، آفساید اعلام شد. در دقیقه `25 سرجینیو دست فزونین موقعیت بازی را از دست داد؛ فرار دیپای، پاس عرضی او که دست را در مقابل کورتوا قرار داد اما ضربه این بازیکن به بالای دروازه رفت. سوغاتی بایرن مونیخ در رئال مادرید، در دقیقه `32 دروازه بارسلونا را در اولین ال کلاسیکوی خود باز کرد.

ضدحمله ای سریع با پاس عالی وینیسیوس به رودریگو و پاس خوب او به آلابای پیش تاخته که با یک شوت سرکش دیدنی دروازه تراشتگن را باز کرد. دقیقه `35 ضربه سر پیکه روی کرنر ارسالی به شکلی خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه `43 موقعیت خوبی که داخل محوطه نصیب فاتی شد اما ضربه این بازیکن را آلابا با حضوری به موقع بلوکه کرد. در نهایت نیمه اول با فزونی 1-0 میهمان به سرانجام رسید.

با آغاز نیمه دوم، کوتینیو برای بارسلونا به جای مینگزا وارد میدان شد. دقیقه `61 حمله خطرناک رئال مادرید با پاس زیبای مودریچ و ضربه بنزما همراه شد که تراشتگن به راحتی این ضربه را مهار کرد. در دقیقه `72 فده والورده جای رودریگو را گرفت. دقیقه `73 هم آنسو فاتی بدون تأثیرگذاری خاص، جای خود را به آگوئرو داد. دقیقه `77 هم سرخی روبرتو جای فرنکی دی یونگ را گرفت. دقیقه `85 هم لوک دی یونگ به جای گاوی وارد میدان شد تا کومان آخرین کوشش های خود را برای فرار از شکست بکند. دقیقه `87 وینیسیوس با احساس ناراحتی که شاید هم برای اتلاف وقت بود، جای خود را به آسنسیو داد. در دقیقه `1+90 فده والورده که تازه به بازی رفته بود، جای خود را به دنی کارواخال داد.

نیمه دوم 7 دقیقه وقت تلف شده خواهد داشت. رئال مادرید در حالیکه تحت فشار بود، روی یک ضدحمله تیر خلاص را زد؛ فرار آسنسیو تا محوطه جریمه و ضربه ای که زد و تراشتگن دفع کرد تا لوکاس وازکز روی ریباند دروازه بارسلونا را باز کند. سرخیو آگوئرو هم در اولین ال کلاسیکوی خود، مثل آلابا اولین گل خود با پیراهن بارسلونا را به ثمر رساند تا اختلاف به حداقل برسد اما نتوانست مانع از شکست تیمش گردد.

در حالی که بازی به لحظات سرانجامی خود نزدیک می شد و بارسلونا حلقه محاصره را روی دروازه رئال مادرید تنگ و تنگ تر می کرد این رئال بود که توانست گل دوم را به ثمر برساند. ضد حمله فوق العاده بازیکنان رئال مادرید با ضربه مارکو آسنسیو همراه شد اما مارک آندره تر اشتگن توپ را با یک واکنش فوق العاده مهار کرد. با این حال در برگشت لوکاس واسکز دروازه خالی بارسا را باز کرد تا نتیجه 2-0 گردد. در لحظات سرانجامی بازی بارسلونا توانست یکی از گل های خورده را جبران کند. ارسال سرجینیو دست به روی دروازه با ضربه تمام کننده سرخیو آگوئرو همراه شد اما برای جبران دیر شده بود و داور بلافاصله بعد از این گل سوت سرانجام بازی را زد تا رئال با نتیجه 2-1 فاتح ال کلاسیکو شده باشد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 1985

به "بارسلونا 1 ، رئال مادرید 2؛ فتح نیوکمپ در اولین ال کلاسیکوی فصل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارسلونا 1 ، رئال مادرید 2؛ فتح نیوکمپ در اولین ال کلاسیکوی فصل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید