هوینس: اگر نویر فیکس نباشد، دیگر به تیم ملی آلمان بازیکن نمی دهیم

به گزارش مجله آراد، رئیس باشگاه بایرن مونیخ تهدید کرد در صورتی که یواخیم لو اقدام به نیمکت نشینی مانوئل نویر کند، اقدامی جدی خواهد نمود.

هوینس: اگر نویر فیکس نباشد، دیگر به تیم ملی آلمان بازیکن نمی دهیم

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید.

به گزارش خبرنگاران، اولی هوینس در گفت وگو با نشریه آلمانی بیلد در واکنش به اختلافی که بین مارک آندره تِراِشتگن و مانوئل نویر بابت قرار دریافت در ترکیب اصلی تیم ملی فوتبال آلمان در پست دروازه بانی به وجود آمده، در حمایت از مانوئل نویر و با لحنی تهدیدآمیز گفت: ما هرگز نمی پذیریم که تغییری در پست دروازه بانی تیم ملی آلمان به وجود بیاید. اگر چنین اتفاقی بیفتد ما دیگر به تیم ملی بازیکن نخواهیم داد.

تِراِشتگن اخیراً پس از اینکه در دو بازی تیم ملی فوتبال آلمان مقابل تیم های هلند و ایرلند شمالی در مرحله انتخابی یورو 2020 توسط یواخیم لو مورد استفاده قرار نگرفت و دوباره پشت مانوئل نویر 33 ساله ماند، لب به اعتراض گشود و از نیمکت نشینی ادامه دار خود در تیم ملی آلمان ابراز ناراضایتی کرد. دروازه بان 27 ساله بارسلونا در حالی اعتراض خود به این موضوع را علنی کرد که در سال های اخیر در بیشتر موارد و در زمانی که نویر مصدوم نبوده، جایی در ترکیب اصلی مانشافت نداشته است.

مانوئل نویر اما تراشتگن را متهم به این کرد که نباید ناامیدی خود را علنی می کرد و تأکید کرد اظهارات وی به نوعی بی احترامی به دیگر دروازه بانان تیم ملی آلمان یعنی برند لنو و کوین تراپ است که آنها هم برای بازی برای تیم ملی آلمان می جنگند.

تراشتگن در ادامه پیش از بازی تیم های بارسلونا و دورتموند در هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در واکنش به اظهارات اخیر نویر گفته بود: شما نمی توانید بگویید ما رقابتی برای پست دروازه بانی داریم و سپس انتظار داشته باشید که بازیکنان بابت بازی نکردن شادمان باشند. فوتبال یعنی شادمانی، اما ناراحتی و ناامیدی هم دارد. نیازی نیست نویر در خصوص حس شخصی من نظر بدهد و اظهارت مرا ارزیابی کند. این نظر شخصی من است. اگر به چند سال قبل نگاه کنید، می بینید که من همواره رفتاری درست در تیم ملی آلمان داشته ام و چیزهایی که نویر و دیگران گفته اند، ناعادلانه است. اظهارات مانوئل نامناسب بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 406

به "هوینس: اگر نویر فیکس نباشد، دیگر به تیم ملی آلمان بازیکن نمی دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوینس: اگر نویر فیکس نباشد، دیگر به تیم ملی آلمان بازیکن نمی دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید