از تمرینات شبیه سازی شده کشتی تا کامبک های فوق العاده در نروژ

به گزارش مجله آراد، در فاصله 8 هفته ای بین المپیک تا مسابقات جهانی 2021، کشتی گیران آزادکار ایران دو بار در حالت شبیه سازی شده با مسابقه رسمی مبارزه کردند که نتیجه آن در اسلو کاملا مشهود بود.

از تمرینات شبیه سازی شده کشتی تا کامبک های فوق العاده در نروژ

به گزارش خبرنگاران، مسابقات کشتی قهرمانی دنیا 2021 اسلو با سومی تیم ملی آزاد با 162 امتیاز به انتها رسید. تیم ملی کشورمان با حسن یزدانی در 86 کیلو، کامران قاسمپور در 92 کیلو و امیرحسین زارع در 125 کیلو به مدال طلا رسید. علیرضا سرلک در 57 کیلو، امیرمحمد یزدانی در 65 کیلو، محمد نخودی در 79 کیلو 3 مدال نقره را از آن خود کردند و مجتبی گلیج در 97 کیلو هم صاحب مدال برنز شد. تیم ملی ایران در 10 وزن صاحب 7 مدال شد.

تیم ملی کشتی آزاد ایران که با سهمیه کامل در بازی های المپیک 2020 توکیو شرکت نموده بود، با حسن یزدانی و امیرحسین زارع به دو مدال نقره و برنز در این بازی ها رسیده بود.

مسابقات دنیای در فاصله دو ماه بعد از المپیک برگزار گردید. در این مدت، با نظر کادر فنی تیم ملی، دو مرتبه تمرینات شبیه سازی با دنیای برای آزادکاران در نظر گرفته شد. به این ترتیب که هر 10 ملی پوش ایران کاملا شبیه به مسابقات دنیای طی دو روز، 5 کشتی گرفتند.

بعلاوه در همه تمرینات روی حفظ نتیجه در صورت برد و جبران نتیجه در صورت عقب افتادن امتیاز تمرکز ویژه ای شده بود.

کشتی گیران در اسلو تا لحظه انتهای عملکرد خوبی در حفظ نتیجه و بعلاوه جبران امتیاز عقب افتاده داشتند و سرلک، امیرمحمد یزدانی و نخودی در شرایطی به فینال راه پیدا کردند که هر سه در نیمه نهایی پیروز شدند امتیاز عقب افتاده را در ثانیه های انتهای جبران نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 آبان 1400 بروزرسانی: 6 آبان 1400 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 1963

به "از تمرینات شبیه سازی شده کشتی تا کامبک های فوق العاده در نروژ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از تمرینات شبیه سازی شده کشتی تا کامبک های فوق العاده در نروژ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید