اتفاق مثبت در ایستگاه مهدیه و بریانک خط 7 مترو تهران ، مشکل آسانسور و پله برقی این دو ایستگاه حل شد

به گزارش مجله آراد، مجری خط 7 متروی تهران از راه اندازی دو پله برقی ایستگاه مهدیه و تجهیز آسانسور برای افراد کم توان در ایستگاه بریانک اطلاع داد.

اتفاق مثبت در ایستگاه مهدیه و بریانک خط 7 مترو تهران ، مشکل آسانسور و پله برقی این دو ایستگاه حل شد

به گزارش خبرنگاران، محمود یوسفی مجری خط 7 مترو با اعلام این خبر اضافه کرد: ورودی سوم ایستگاه بریانک که در واقع ورودی جنوبی آن محسوب می گردد، با تجهیز به 4 دستگاه آسانسور، ویژه افراد کم توان جسمی و حرکتی و معلولان احداث شده تا دسترسی این قشر از مسافران به دو طرف سکوی ایستگاه را تسهیل نماید.

او اضافه کرد: این امر بنابر درخواست های متعدد و مکرر شهروندان در دستور کار نهاده شد و با صرف هزینه های بالغ بر 60 میلیارد تومان، ورودی سوم مردادماه آماده بهره برداری خواهدشد. ورودی های اول و دوم ایستگاه بریانک به ترتیب طی سال های 1396 و 1400 افتتاح شده بود و ورودی سوم که در ابتدی خیابان گلبن (پل قزوین) واقع شده است، با استفاده حداکثری از تولیدات داخلی ساخته شده است.

یوسفی گفت: یکی از نواقص جدی ایستگاه مهدیه، کمبود پله برقی در تراز سکوی خط 3 بود. این ایستگاه به علت تبادلی بودن (بین خطوط 3 و 7) روزانه حجم زیادی از مسافران را پذیرا بوده و دسترسی به سکوی خط 3 در آن به سبب فقدان پله برقی، زحماتی را برای مراجعان ایجاد می کرد.

او اضافه کرد: با پیگیری های انجام شده و نصب 2 رشته پله برقی (رفت و برگشت) در شکل نو بهره برداری از ایستگاه مهدیه، زمان دسترسی به سکوی خط 3 کاهش یافته و از ازدحام مسافران در مسیرهای موجود نیز کاسته می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 تیر 1402 بروزرسانی: 21 تیر 1402 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 2392

به "اتفاق مثبت در ایستگاه مهدیه و بریانک خط 7 مترو تهران ، مشکل آسانسور و پله برقی این دو ایستگاه حل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتفاق مثبت در ایستگاه مهدیه و بریانک خط 7 مترو تهران ، مشکل آسانسور و پله برقی این دو ایستگاه حل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید