آثار مصوران برجسته ایتالیا به نگارخانه لاله آمد

به گزارش مجله آراد، به گزارش خبرنگاران، نمایشگاه مصوران برجسته ایتالیا حاوی 63 اثر تصویرسازی از 18 هنرمند شاخص تصویرگری ایتالیا است که روز آدینه 22 اردیبهشت ماه با حضور جمع کثیری از علاقه مندان و اعضای انجمن تصویرگران ایران در نگارخانه لاله افتتاح شد.

آثار مصوران برجسته ایتالیا به نگارخانه لاله آمد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

این نمایشگاه پیش از این در مادرید، بلونیا، برلین، ابوظبی، صوفیا، پکن و قاهره برگزار شده است و انجمن تصویرگران ایران این نمایشگاه را به ایران دعوت کرد.

آثاری که در این نمایشگاه ارائه شده از تاریخ هنری می گوید که در طول 40 سال گذشته توسط هنرمندان بزرگ خلق شده است. این نمایشگاه، که به همت انجمن تصویرگران ایران و باهمکاری نگارخانه لاله برگزار شده، توسط مؤسسه فرهنگی ایتالیا در مادرید و برلین با همکاری نمایشگاه بولونیا، نمایشگاه کتاب کودک بولونیا و مؤسسه منطقه ای امیلیا-رومانیا برگزار شده است.

همچنین گزارشی است از هنر توسعه یافته ای که تصویرگرانی پیشکسوت مانند روبرتو اینوچنتی و لورنزو ماتوتی، ایجاد نموده اند و آثار استعدادهای جوانی مانند فیلیپ جوردانو و آریانا وایرو را نیز در بردارد.

این هنرمندان منتخب، در بیش از 2 نسل، ساختار جدیدی برای کتاب های تصویری با تکیه بر اصالت خلاقانه ایجاد نموده اند که در ایتالیا و خارج از آن شناخته شده و برنده جوایز و تقدیرهای فراوان شده است.

علاقه مندان برای بازدید می توانند تا 2 خردادماه به استثنای ایام تعطیل از ساعت تا13 و 14 تا 19 به این مرکز مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 596

به "آثار مصوران برجسته ایتالیا به نگارخانه لاله آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آثار مصوران برجسته ایتالیا به نگارخانه لاله آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید