آب منطقه ای بابت انجام وظایف خود سر مردم منت نگذارد

به گزارش مجله آراد، خبرنگاران/مرکزی رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر اراک گفت: شرکت آب منطقه ای بابت انجام وظایف ذاتی خود بر سر مردم منت نگذارد.

آب منطقه ای بابت انجام وظایف خود سر مردم منت نگذارد

سعید نادری در صحن رسمی شورای شهر اراک در واکنش به عدم حضور مدیرعامل شرکت آب منطقه ای برای معین تکلیف موضوع آبرسانی کامل به شهر اراک از سد کمال صالح و اصلاح معابر شهر پس از کندمان، بیان نمود: اجرای پروژه اتصال شهر اراک به منابع آب سد کمال صالح و تکمیل رینگ شمالی و جنوبی جزو وظایف ذاتی شرکت آب منطقه ای است و نباید بابت انجام وظایف خود منتی سر مردم بگذارند.

وی با اشاره به اینکه شهرداری درآمد مستقل دارد و چرا باید هر بار یک موضوع بدیهی و معین، یعنی آسفالت شهر پس از کندمان تکرار گردد، گفت: چه دلیلی دارد همیشه بابت این موضوع در صحن بحث گردد و جلسه تشکیل دهیم؟ اواخر سال 97 شورای شهر مصوب کرد که توافقی سه جانبه بین شهرداری، آب منطقه ای و شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی امضا گردد تا براساس آن عملیات اجرایی کندمان و آسفالت شهر انجام گیرد.

نادری توضیح داد: به نظر می رسد شرکت آب منطقه ای نمی خواهد پرداخت عوارض کندمان را بپذیرد در حالی که باید پس از تخریب زیر پای مردم و اتمام کار، جهت را درست و آسفالت کند.

به گزارش خبرنگاران، در این جلسه و طبق اعلام قبلی و ارسال نامه دعوت شورای شهر از مدیرعامل شرکت اب منطقه ای، آمره ای با اعلام اینکه نامه شورا را دریافت نکرده است در جلسه صحن رسمی شورا حاضر نشد و این امر واکنش اعضای شورا را به دنبال داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 1120

به "آب منطقه ای بابت انجام وظایف خود سر مردم منت نگذارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آب منطقه ای بابت انجام وظایف خود سر مردم منت نگذارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید