2 بازیکنان خارجی در تیم بسکتبال آفتاب زاگرس اهواز حضور دارند

به گزارش مجله آراد، مجتبی پیر عباسی در گفت وگو با مهر، با اشاره به اینکه تمرینات تیم بسکتبال آفتاب زاگرس اهواز از فردا در این شهرستان شروع می گردد، اظهار کرد: اقدامات اولیه برای حضور این دو بازیکن خارجی در تیم آفتاب زاگرس اهواز اجرا شده است و این نفرات به زودی در تمرینات تیم شرکت می نمایند.

2 بازیکنان خارجی در تیم بسکتبال آفتاب زاگرس اهواز حضور دارند

وی با بیان اینکه اولویت نخست حضور و حمایت از بسکتبالیست های استان خوزستان در تیم آفتاب زاگرس اهواز است، اضافه نمود: 80 درصد نفرات این تیم را بازیکنان بومی تشکیل می دهند و برای افزایش شانس کسب مقام در صورت احتیاج کادر فنی بازیکن غیربومی نیز به خدمت خواهیم گرفت.

رئیس هیئت بسکتبال خوزستان به هدف گذاری تیم آفتاب زاگرس اهواز اشاره نمود و گفت: در کوشش هستیم تا در پایان این رقابت ها مقام خوبی را در حد نام بسکتبال استان خوزستان به دست آوریم و این مسئله نیز با توجه به پتانسیل های موجود در این استان دور از دسترس نخواهد بود.

پیر عباسی هرگونه ارتباط میان تیم آفتاب زاگرس اهواز را با مجموعه پتروشیمی بندر امام تکذیب کرد و اضافه نمود: تیم آفتاب زاگرس اهواز با حمایت بخش خصوصی در مسابقات لیگ برتر باشگاه های کشور حضور پیدا می نماید و حمایت و ارتباط میان این تیم با مجموعه پتروشیمی بندر امام به هیچ عنوان صحت ندارد.

وی در ادامه بیان نمود: برای حضور تیم پتروشیمی بندر امام در مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور، اقدام جدیدی توسط مدیران این باشگاه صورت نگرفته است و در این راستا همچنان مسائل این تیم ادامه دارد چرا که برای حضور در لیگ برتر در قدم اول باید بدهی خود را به فدراسیون پرداخت کند تا مجوز حضورش از سوی مسئولان فدراسیون صادر گردد.

به گزارش خبرنگاران، بهرام رمضان به عنوان سرمربی و امین موزرمی نیز به عنوان مربی راهنمایی تیم بسکتبال آفتاب زاگرس اهواز را بر عهده دارند.

مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور از پانزدهم آبان ماه سال جاری شروع می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 آبان 1399 بروزرسانی: 29 آبان 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 1387

به "2 بازیکنان خارجی در تیم بسکتبال آفتاب زاگرس اهواز حضور دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 بازیکنان خارجی در تیم بسکتبال آفتاب زاگرس اهواز حضور دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید